'' Anlıyorum. '' Harry elleri ile dudaklarını büzmüştü ve başını sallamıştı. Çok dikkatli bir şekilde konuşuyordu Adrian ile.
Adrian karşı koltukta oturmuş ve havalı saçlarıyla oynuyordu. Saçları gerçekten havalıydı! Ama bir Harry styles saçları kadar asl-
'' Hıı? '' düşüncelerimi bölen şey Harry'nin kolumu dürtmesiydi. ' Ne var be? ' der gibi bakmıştı.
'' Bizde tanışmak isteriz değil mi Ef? '' Ağzımı şapırdatıp kimle demek ister gibi başımı sallamıştım.
'' Kız arkadaşıyla. ''
'' Erkek arkadaşımla. ''
İkisininde aynı anda söyledikleri şey ile gözlerim kocaman oldu. Bakışlarımı Harry den çekip Adrian'a dönmüştüm. Biri kız arkadaş diğer erkek... Yeni uykudan kalkmış gibi beynim dönmüştü.
Harry'e tekrar baktığımda gözlerini kocaman açmış Adrian'a bakıyordu. Kendimi toparlamam için birkaç saniyeye ihtiyacım vardı. Gözlerimi hızla kırpıştırdığımda hızla Adrian'a döndüm.
'' Ee bizde erkek arkadaşınla tanışmak isteriz tabii. ''
Kocaman bir gülümseme bahşettim. Harry'e döndüğümde gözleri açık bir şekilde bana bakıyordu. Bu haline kıkırdadım ve yanaklarından tutarak dudaklarına bir öpücük kondurdum.
'' Düzelt şu bakışlarını. ''
Ellerimi yanaklarından çekerek dizlerime indirdim. Adrian önüne bakarak hafif bir şekilde gülmüştü. Ne söyleyeceğini az çok kestirebiliyordum. Ondan önce ben atılmıştım.
'' Bu senin tercihin Adrian. Ve bize saygı göstermek düşer. ''
Gülerek başını yere eğdiğinde ben de kıkırdadım. Gözleriyle ikimize de teşekkür ediyordu resmen. Ellerini kot pantolonuna sürttükten sonra ayaklandı.
'' Sanırım ben artık gitsem iyi olur. ''
Onu kapıya kadar geçirmek için Harry ile beraber ayağa kalkmıştık. İyi akşamlar dileklerini ilettikten sonra kapıdan çıkmıştı. Kıkırdayarak arkamdaki Harry'e döndüm.
'' Bakma hala öyle! ''
Dudaklarını iki yana kıvırarak ellerini saçlarından geçirdi.
'' Ya ama birden öyle pat diye yapıştırınca şaşırdım. ''
Kıkırdadıktan sonra ellerini ceplerine koydu.
'' Ama fena da olmadı. En azından içimi kurtlar kemirmez. ''
Kolunu boynuma attıktan sonra bedenlerimizi içeriye doğru sürükledi.
'' Acaba Biseksüel mi yoksa g- ''
Lafını tamamlamadan koluna bir tane geçirmiştim.
'' İnsanların tercihleri bizi ilgilendirmez Harold! ''
Parmak ucumda yükselip dudaklarına bir öpücük kondurdum. Ses çıkararak dudaklarımızı ayırdığında koltuğa oturmuş ve beni de kucağına çekmişti.
Bacağına sert bir şekilde düştüğümde inilti çıkarmıştım. Omzuma bir öpücük kondurmuş ve kokumu içine çekmişti.
'' Nedense şu anda acayip bir mutluluk baloncukları geldi içime. ''
'' Mutluluk baloncukları? ''
Kıkırdayarak sorduğum şeye o da gülmüştü ve omuz silkmişti. Masanın üzerindeki bebek telsizinden ağlama sesleri gelince onun kucağından kalkmış ve merdivenlere çıkmak için yeltenmiştim. Bileğimden tutup beni kendine çekmesi ile dizine değilde koltuğa oturmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry's Baby || h.s
Fanfiction...Harry kucağında Darcy ile içeriye girdi. Hem onu seviyordu hemde bana getiriyordu. Kucağıma verdiğinde gözyaşlarımı tutamadım. Saçları kahverengiydi. Gözlerini tam açamadığı için göz rengini göremiyordum. Ama yanakları tombik tombikti ve sürekli...