Birinci kitabın finali

6.1K 255 69
                                    

Tüm Harry's Baby okuyucularına ithafen..

Bir yandan bavulu hızla çekerken diğer yandan Harry'e bağırıyordum.

'' Buraya gelip şunu indirmeme yardım eder misin?! '' Ofladım ve saçımı geriye atıp kocaman bavulu çekmeye devam ettim. Merdivenlerin başına geldiğimde aşağı katta bana sinirle bakan bir kıvırcık duruyordu.

'' Sadece birkaç günlük tatil için onca eşya almasaydın buna gerek kalmazdı! ''

Bir yandan kollarını ovuştururken diğer yandan sinirle bana bakıyordu.

'' Sabahtan beri arabaya bavul taşıyorum! Ne gerek var bunca şeye?! '' Somurttum.

'' Bunların hepsi ihtiyaç Harry. '' Merdivenlerden çıkarken bileğindeki toka ile saçlarını topuz yapıyordu.

'' Hayır bunlar ihtiyaç falan değil. bunlar sadece senin fazlasıyla abartman. '' Ofladım.

'' Bundan sonra tatillere iç çamaşırlarımızla gideriz o zaman sadece. '' Gözlerimi devirdim.

Yanıma geldiğinde bavulun açık kalan yerini gösterdim.

'' Şunun üzerine oturayım da sende kapat, olur mu? '' Ters ters bana baktıktan sonra bavulu yere yatırdı ve içini açtı.

'' Eğer şu eşyaları gelişi güzel koymasaydın çokta güzel kapanırdı. '' Birkaç eşyayı çıkardıktan sonra düzgün bir şekilde tekrar yerine koydu.

'' Yani şu halimize bak. Bavul hazırlamayı bilmiyor musun gerçekten Effie? '' Ofladım.

'' Acelemiz olmasaydı onları daha düzgün koyacaktım. '' Bana alayla baktı.

'' Düzgün koysaydın bırak bavulun kapanmasını, içinde boş yer bile kalırdı. '' Fermauarı çekerken aniden cırladım.

'' Eğer içinde boş yer kaldıysa çıkardıklarımı geri mi koysam? ''

" Effie! '' Ters bir şekilde bana baktığında ofladım.

'' Pekii ya, sustum. '' Yandan bir şekilde bana bakarken bavulun fermuarını kapattı ve saçlarını tekrar düzeltip merdivenlerden inmeye başladı.

'' Eğer bana başka bir çanta daha getirirsen o tatili iptal ederim. '' Arkasından gözlerimi devirdim ve oflayarak mırıldandım:

'' Tamam. '' Bir süre arkasından baktıktan sonra ayaklarımı yere sürterek odama gitmiş ve eksik var mı diye bakmıştım.

Neredeyse üç koca bavul doldurduğuma göre ne eksik kalabilirdi ki?

Gözlerimi devirdim ve kendi odamdan çıkıp yan odada uyuyan kızımın yanına gittim. Ellerini iki yana koymuş, ağzını biraz aralamış ve gözleri hafif açık bir şekilde uyuyordu.

Yatağının başında durdum ve gülümseyerek onu izlemeye başladım. Daha önce ondan hiç ayrı kalmamıştık ve ondan beş gün ayrı kalmak benim için yıllarca ayrı kalmak gibi olacaktı.

Derin bir nefes alıp verdim ve Darcy'nin dolabına ilerleyip onun için de eşya hazırlamaya başladım.

Çantanın içine onun için beş gün yeterli olacak kadar eşya koyduktan sonra odasından çıktım ve aşağıya indim. Bir damla yaşın gözümden ne ara düştüğünün farkında olmamıştım.

Kapıyı kapatıp içeriye giren Harry'i gördüğümde hızla onun yanına gittim ve beline sarıldım.

'' Onu çok özleyeceğim Harry. '' Kollarını etrafıma doladı ve beni göğsüne daha çok bastırdı.

Harry's Baby || h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin