2. Gün

16 2 0
                                    

                    Gece uyurken de aklımda ablam vardı, uyandığımda da aklımda ablam var. O hiç böyle değildi, ne oldu bana anlatırdı her şeyini. Her neyse  yataktan kalktım, banyoya gittim sıcak bir duş aldım, dişlerimi fırçaladım, saçımı taradım, kuruttum, odama geldim. Oldukça rahat bir kombin yaptım ayrıca çok sıcak tutan kıyafetlerdi. Ders bugün çok geç başlayacaktı bu yüzden rahat takılacaktım. Ama öncelikle ablamın odasına gittim, bağırarak telefonda konuşuyordu "BENİ ARAMAYI BIRAK" "PİSKOPAT MISIN???!!!" "KAPAT ŞU TELEFONU BİR DAHA BENİ SAKIN AMA SAKIN ARAMA" "HER SEFERİNDE FARKLI BİR NUMARA YETER ARTIK YEEETTERR" Ablamın odasının kapısını çaldım.

 "Abla gelebilir miyim? " 

 "Gel" 

"Kininle konuşuyordun öyle bağıra çağıra"

"Kim? Ne?"

"Duydum abla dudum işte bağıra çağıra telefonda konuşuyordun"

"Bir şey yok önemli bir şey değil, sadeceee"

"Ne sadece?"

" Ya diyorum ya kısa zaman sonra hiç bir şey kalmayacak ortada sen merak etme"

"Tamam" deyip çıktım odadan hazır vaktim varken ben de odamı ablamın ki gibi düzenli daha estetik duran bir oda yapmak istiyordum,bilgisayarı aldım yatağıma oturdum ve bakınmaya başladım yeni nevresimler, yeni masa, yeni perde, halı gibi bir şey de aldım, birde battaniye büyük bir  kitaplık aldım, uzun uzun led ışıklar aldım bir sürü çünkü ablamın odasının her yerine onlardan var 😜 ve tüylü yastık kılıfları aldım salıncak aldım odama yeni rahat bir sandalye aldım. Veee son bir kez kontrol ettikten sonra hemen sipariş verdim, daha sonra yeni kyafetler aldım bir sürü. Dolabımın kapağını açtım artık benden 2-3 benden büyük kıyafetlere kazaklara sweatlere  dolabımda yer yook! hepsini bir poşete koydum ve anneme götürdüm belki ihtyacı olanlar vardır anne bildiğin birileri varsa verirsin. "Kızım sabah sabah bu ne enerji hem dersin yok mu senin? Ayrıca daha kahvaltı bile yapmadık" "Dersim epey geç başlayacak annecim ayrıca değişmeye karar verdim odamı, kıyafetlerimi, kendimi her neyse kahvaltı hazır olunca çağırırsın beni" "tamam kızım"


550 GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin