Alarma ma trezește ca in fiecare dimineata.. Buna, sunt Yoora, fiica cunoscutului Kim Taehyung. Nu vreau sa para ca sunt o încrezută sau ceva, dar sunt gata sa-i calc pe urme tatălui meu, muzica este și va rămâne o parte din viața mea. Stiu deja sa cant foarte bine la chitara, pian, chiar și saxofon, iar când vine vorba de voce nici nu mai trebuie sa spun.. Deja stiu toate coregrafiile din toate piesele celor din BTS, chiar dacă acum.. aceasta trupa nu mai exista, a rămas doar o amintire..
MD: Yoora, a spus mama sa te grabesti.
El este Myung-Dae, frățiorul meu mai mic de 13 ani..Intru in clasa, îmi salut colegii și ma duc la locul meu, îmi atrage atenția un ghiozdan care stătea pe locul de langa mine.. Nu eram obișnuita cu astfel de situatii deoarece stătea singura in banca..
HK: Buna! Presupun ca tu esti noua mea colega de banca, eu sunt Hyun-Ki!
YR: Yoora, incantata..
Ne punem jos, sincer arata destul de bine dar nu aveam chef de discutii sau prieteni noi..
HK: Amm, și.. cum este liceul asta..?
Dintre toate întrebările posibile fix pe asta mi-a pus-o, decid sa-l ignor și sa-mi văd de treaba mea.. Profesoara intra in clasa, prima ora: Matematica. Era una dintre orele mele preferate, înțelegeam chiar bine aceasta ora.. Simt ceva pe piciorul meu, Hyun-Ki își pune mana pe piciorul meu, dându-mi fusta laoparte... Îmi infing unghiile in mana sa, deja se vedea ca-i dau lacrimile de durere dar nu-mi pasa...
YR: Controlează-te, nu așa se face cunoștința cu o fata..
Măcar a inteles acest aspect, pentru restul orei m-am simțit mult mai bine. Mi-a mai aruncat câteva priviri dar a rămas liniste... La finalul orelor nu am așteptat sa-și ceara scuze sau alte prostii de genul, mi-am luat ghiozdanul și am plecat fara sa bag de seama dacă mi-a mai spus sau nu ceva.. Drumul spre casa nu era lung, dar îmi placea sa nu pierd timpul cu persoane cărora cutia craniană nu le permite mai mult de un bob de mazare..YR: Mama, am ajuns acasa..!!
Din camera se auzeau mai multe voci, deci pe întelesul tuturor: AVEAM MUSAFIRI.. Decid sa-mi fac și eu simțită prezenta.
YR: Buna seara.
Nu știam cine sunt cei doi necunoscuți, oricum avea mama sa-mi spună..
N/T: Draga, uite. Ea este prietena mea Ha-eun de care ți-am mai povestit și soțul ei Jimin..
YR: Da mama, stiu. Mi-ai povestit de multe ori despre ei..
N/T: Au și un baiat de vărsată ta, nu stiu dacă v-ati intalnit la scoala..
,,Nu, nu poate fi el! Doar in povesti scrise de persoane cu foarte mult timp liber și o imaginație bogata se poate întâmpla așa ceva!!" Hyun-Ki își face aparitia, vreau sa cred ca este o farsa sau un coșmar!
N/T: Duceți-va in camera ta, așa poate va puteti cunoaște mai bine.
Mama și prietena ei se uitau destul de ciudat una la alta, sper ca nu aveau pretenția ca eu și cu asta sa fim vreodată impreuna...
YR: Sigur mama, h-hai.. Hyun-Ki.....𝚂𝚒 𝚊𝚒𝚌𝚒 𝚎𝚜𝚝𝚎 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚘𝚕𝚞𝚕 1 𝚍𝚒𝚗 𝚟𝚘𝚕𝚞𝚖𝚞𝚕 2. 𝙽𝚞 𝚜𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚊𝚖𝚙𝚕𝚊 𝚖𝚊𝚛𝚎 𝚞𝚌𝚛𝚞 𝚊𝚒𝚌𝚒 𝚍𝚊𝚊𝚛, 𝚙𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚌𝚞𝚛𝚜 𝚕𝚞𝚌𝚛𝚞𝚛𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚎 𝚟𝚘𝚛 𝚜𝚌𝚑𝚒𝚖𝚋𝚊, 𝚙𝚊𝚗𝚊 𝚕𝚊 𝚞𝚛𝚖𝚊 𝚊𝚜𝚝𝚊 𝚊 𝚏𝚘𝚜𝚝 𝚙𝚛𝚒𝚖𝚞𝚕 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚘𝚕. 𝙰𝚙𝚛𝚎𝚌𝚒𝚎𝚣 𝚍𝚊𝚌𝚊 𝚒𝚖𝚒 𝚌𝚒𝚝𝚎𝚜𝚌 𝚌𝚊𝚛𝚝𝚒𝚕𝚎, 𝙿𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚒 𝚝𝚎 𝚕𝚊𝚜 𝚌𝚞 𝚞𝚛𝚖𝚊𝚝𝚘𝚛𝚞𝚕 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚘𝚕 𝚙𝚘𝚊𝚝𝚎..☺️💜✨
CITEȘTI
𝚂𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕𝚎 𝚍𝚞𝚕𝚌𝚎 𝚊𝚕 𝚞𝚗𝚞𝚒 𝚟𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛😈💕 2
FanfictionȘi au trait fericiti pana la adânci bătrâneți.. Sau nu? Când este de copii lucrurile o pot lua razna, și in asemenea familii normalitatea poate fi descrisă prin multe feluri. Yoora fiica lui N/T și Taehyung, acum in vârsta de 17 ani are sa treaca pr...