Îmi era foarte somn, dar incerc sa ignor asta. Intru in clasa și-mi arunc ghiozdanul pe scaunul din dreptul băncii mele..
HK: Neața!
YR: Buna dimineata persoana insuportabila care îmi trimite mesaje noaptea și nu ma lasa sa dorm..
Acesta își muta privirea in pământ și da din umeri, ma face sa-mi para oarecum rau de el.
YR: E inregula Hyuni, dar folosește orele acelea pentru somn.
HK: ,,Hiuni"?
Zâmbește atunci când facem contact vizual..
HK: Ma întrebam, poate după ore, ai vrea sa ne vedem. Poate sa ne cunoastem mai bine?
YR: Poate alta data, trebuie sa-mi i-au niște cărți și le-am căutat ceva timp..
Nu apucam sa mai discutam, profesoara intra in clasa așa ca ne-am asezat la locurile noastre..
In timpul orei nu s-a intamplat nimic special, însă atunci când sfârșitul orei vine, mai exact pauza, prietena mea ma i-a de mana și ma trage repede din clasa și de langa Hyun-Ki..
SO: E cumva noul tau iubit? L-am văzut la tine acasa ieri..
YR: Nu, este o poveste lunga, Sang-Ook.. Și tu mai nou ma urmaresti?
SO: Nu, doar~
Mi se rupe filmul, îmi intorc capul și-l văd pe Sung. Sung era un baiat cu un am mai mare decât mine, ironia era ca învață in clasa de langa, in ultimile zile ne vedeam din ce in ce mai des și de atâtea ori făceam contact vizual stand și holbandu-ne unul la celălalt pentru minute îngrozitor de lungi..
SO: Îl placi, Yoora ți-am spus eu ca-l placi!
YR: Shhh, o sa te audă. Mai încet...!
Era prea târziu, se îndrepta spre noi. O da laoparte pe prietena mea și ma pune la perete, ma simteam Încolțită și nu puteam sa-l las sa-mi facă așa ceva. Nu-mi pasa ca obrajii mei ardeau iar golul din stomac ma făcea sa-mi pierd mințile, îl împing din fata mea acesta căzând pe jos și uita du-se uluit la mine. Toti ceilalți se uitau la mine confuzi și curioși, dar speriați oarecum pentru ca nimeni nu mai avusese curajul sa facă așa ceva, ii întind un bilețel prietenei mele și plec spunându-i..
YR: Numărul lui Hyun-Ki, am văzut cum te uitai la el in ora. Da-ți întâlnire cu el după ore..Ziua trecuse repede, bine nu era nici pe departe pe terminate. Era doar sfârșitul orelor și așa cum spusesem, m-am dus sa-mi i-au cartile. Erau mult mai speciale decât orice roman de dragoste sau carte cu sirene sau vampiri..
Ma îndreptam spre casa cu pași grăbiți. Fara prea multe explicații, trebuia sa trec printr-o parcare care nu stiu cum și de ce era mai pustie decât te așteptai. O mana pe umărul meu ma face sa ma opresc, Sung ma apuca de mana, nu înțelegeam de ce nu pot sa-mi smucește mana, sa ma eliberez sau sa fac orice, parca uitasem cum sa fiu vampir..
SN: Nu mi-a placut cum te-ai comportat astazi cu mine nyeon (bitch). Vrei cumva o pedeapsa pentru asta..?
Cine se crede tipul asta, eram furioasa, dar îngrozitor de speriata.....
CITEȘTI
𝚂𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕𝚎 𝚍𝚞𝚕𝚌𝚎 𝚊𝚕 𝚞𝚗𝚞𝚒 𝚟𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛😈💕 2
أدب الهواةȘi au trait fericiti pana la adânci bătrâneți.. Sau nu? Când este de copii lucrurile o pot lua razna, și in asemenea familii normalitatea poate fi descrisă prin multe feluri. Yoora fiica lui N/T și Taehyung, acum in vârsta de 17 ani are sa treaca pr...