Capitolul 2

66 8 0
                                    

Începe sa-mi studieze camera, se tranteste in pat și se uita la mine parca așteptând sa-i spun ceva. Sincer, credeam ca numai in poveștile de pe Wattpad puteai vedea așa ceva.. Ma pun pe un scaun plictisita și dezgustata de situația asta..
HK: Siii... Văd ca esti pasionata de muzica.
Îl aud, dar ca de obicei îl ignor.. Dau cu mana pe raftul meu plin cu cărți, unele mai vechi, unele mai noi..
HK: Ai cărți despre vampiri? De ce ai avea nevoie de așa ceva?
YR: Nu crezi ca ar trebuii sa știm cateceva despre originea noastra? Sau despre puterile pe care le-am căpătat..
Se gândește câteva momente, se înrozeste oarecum la fata și da din cap cu un zâmbet de om prost pe fata.. Ma face sa chicotesc, părea prost si nesimțit, dar nu cred ca este chiar așa..
HK: Eu obișnuiam sa experimentez lucrurile astea singur, in pădure.. e mai distractiv..
Nu voiam sa recunosc, dar avea dreptate. Aerul rece ce trecea prin parul meu lung, rapiditatea mea atunci când alergam printre copaci, zeci de arbori puși la pământ de către mine.. Vampirii nu sunt chiar ca in filme, nu au probleme cu lumina sau cu usturoiul, de asemenea nu se hrănesc doar cu sânge, însă au și ceva deosebit. Anumite abilitati dacă le putem spune așa, dar in mare parte semanam foarte mult cu oamenii. Dormim, avem aceleași activități ca și ei.. dar irisul nostru se poate înroși, sau putem învață sa citim anumite ganduri. Dar multe dintre aceste lucruri nu funcționează la vampiri....
HK: Îmi place ca nu esti ca celălalte fete..
Îmi dau ochii peste cap, îmi atrage atenția un zgomot din camera alăturată, mai exact camera fratelui meu.. Eram curioasa...
YR: Te superi dacă..
Acesta da din cap in semn ca nu, se ridica pregătit sa ma urmeze.. In camera fratelui meu era o fata, semăna putin cu Hyun-Ki.
YR: Sora ta, nu?
Acesta zâmbește, da din umeri.. Ok, ce înseamnă toate gesturile astea? Și parca fetele erau complicate.. Îmi aud numele, ma striga mama, ma îndepărteze grabita de cei trei.
N/T: Yoora, a venit un baiat și ți-a lăsat cartea asta..
Îmi da o culegere de matematica, probabil am uitat-o sau mi-a scapat din ghiozdan.. neimportant.
N/T: A și, o mica ,,gustare" dacă o pot numi așa..
Ne da mie și lui Hyun-Ki câte un pahar cu sânge, stiu suna ciudat și foarte gresit dar era ceva normal pentru noi..
HN: Încă nu inteleg cum puteti sa beți așa ceva..
Tata își întoarce privirea spre ea și-și linge buza de jos..
V: Poate următoare esti chiar tu!
Mama ii arunca cu o cârpa in cap, apoi se pune pe un scaun liber langa Jimin.
N/T: Tu in seara asta dormi pe canapea pentru asta..
V: Glumeam!!!
In nici 2 secunde acesta vine langa mama și o strânge in brate..
YR: Dragut..!
Hyun-Ki îmi da peste mana scăpând cartea și luându-ma și el pe mine in brate.. Voiam sa-i dau o palma, sa-l împing departe de mine dar am înghițit in sec și am tăcut de dragul părinților noștri....

𝚂𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕𝚎 𝚍𝚞𝚕𝚌𝚎 𝚊𝚕 𝚞𝚗𝚞𝚒 𝚟𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛😈💕  2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum