M-am simtit ciudat in prezenta lui Hyun-Ki, toate persoanele de la petrecere aveau privirile atintite catre noi. Nu cunosteam pe nimeni de acolo, deci aveam sa stau cu el.. Simt cum ma ia de mana si ma trage pana la o masa plina cu pahare si bautura..
YR: Sper ca pana cand plecam sa nu te imbeti..
Acesta pufneste in ras, parea destul de incrzator in rezistenta sa la bautura. Mai vedem... Ies pe terasa, ma pun pe un scaun si-mi scot telefonul din buzunar. Primisem un mesaj, era un baiat din clasa noastra. Totusi nu intelegeam motivul, dau sa-i raspund dar vad pe cineva apropiindu-se de mine.. Erau doua fete si un baiat..
HJ: Tu esti Yoora, nu-i asa?
Ochii lor erau rosii iar pielea destul de alba, fata aceea parea destul de prietenoasa, cealalta insa.. Parea rece si destul de rea, privirea ei se mutase de la mine spre interiorul casei..
YR: Da, dar..
HJ: Eu sunt Ha-joon, fiica lui Jin. Ea este Ha-neul fiica lui Yoongi, iar el este Jae-sang fiul lui RM..
Ha-neul isi da ochii peste cap, apoi isi scoate telefonul nervoasa..
YR: Ma bucur sa va cunosc, dar care este motivul pentru care sunteti aici?
HJ: Ne plictiseam si chiar imi doream sa va cunosc..
Ceilalti doi au intrat probabil plictisiti si
vizibil neinteresati de discutia noastra. Dupa ceva timp in care i-am povestit de cum ne-am intalnit eu si cu Hyun-Ki, simt brusc o mana pe umarul meu.
HK: Ce faceti? spune el zambind, rosu in obraji..
HJ: Voi doi sunteti impreuna?
YR: Da.
HK: Nu inca..
Raspunsesem simultan.. Isi intoarce privirea spre mine surprins..
YR: Ce este?
HK: Suntem un cuplu?
Cuvintele sale ma fac sa realizez ce tocmai am spus, cad de pe scaun inainte de a mai puteam spune ceva. Se ridica de pe scaun si ma ridica grijuliu de pe jos. Telefonul sau incepe sa sune, era Jimin, ne chema pe amandoi la ei acasa. Zis si facut, ajunsa acolo simteam o nevoie ciudata de a sta cat mai aproape de Hyuni.. Energia pe care o simteam in preajma lui era una asemanatoare cu cea a parintilor mei, poate asta explica de ce il puteam suporta.. Trecand peste aceste detalii, ne invitasera inauntru, acolo erau mai multe persoane precum parintii mei, Myung-Dae sau Cho-Hee sora mai mica a lui Hyuni.. Odata asezati si noi acolo aflasem ca toti cei din incapere erau membrii trupei din BTS alaturi de familiile lor.. Incepusera sa povesteasca, sa-si reaminteasca de lucrurile pe care le-au facut in tinerete cu cate un pahar de vin ca accesoriu....𝘋𝘢 𝘴𝘵𝘪𝘶, 𝘢 𝘵𝘳𝘦𝘤𝘶𝘧 𝘥𝘦𝘴𝘵𝘶𝘭 𝘥𝘦 𝘮𝘶𝘭𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘱 𝘥𝘦 𝘭𝘢 𝘶𝘭𝘵𝘪𝘯𝘶𝘭 𝘤𝘢𝘱𝘪𝘵𝘰𝘭 𝘱𝘦 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘭-𝘢𝘮 𝘱𝘶𝘴. 𝘚𝘱𝘦𝘳 𝘴𝘢𝘯𝘶 𝘢𝘳𝘶𝘯𝘤𝘢𝘵𝘪 𝘤𝘶 𝘱𝘪𝘦𝘵𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘮𝘪𝘯𝘦 𝘴𝘪 𝘱𝘰𝘢𝘵𝘦 𝘴𝘶𝘯𝘵𝘦𝘵𝘪 𝘵𝘰𝘵𝘶𝘴𝘪 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘴𝘢𝘵𝘪 𝘥𝘦 𝘱𝘰𝘷𝘦𝘴𝘵𝘪𝘭𝘦 𝘮𝘦𝘭𝘦, 𝘤𝘶 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘪𝘴𝘪𝘶𝘯𝘦𝘢 𝘥𝘦 𝘢 𝘴𝘤𝘳𝘪𝘦 𝘻𝘪𝘭𝘣𝘪𝘤.. 𝘚𝘵𝘪𝘶 𝘤𝘢 𝘢𝘮 𝘮𝘢𝘪 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘪𝘴 𝘢𝘤𝘦𝘴𝘵 𝘭𝘶𝘤𝘳𝘶, 𝘥𝘢𝘳 𝘥𝘦 𝘮𝘶𝘭𝘵𝘦 𝘰𝘳𝘪 𝘭𝘺𝘤𝘳𝘶𝘳𝘪𝘭𝘦 𝘯𝘶 𝘴𝘵𝘢𝘶 𝘤𝘩𝘪𝘢𝘳 𝘢𝘴𝘢 𝘤𝘶𝘮 𝘮𝘪-𝘢𝘴 𝘥𝘰𝘳𝘪..
CITEȘTI
𝚂𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕𝚎 𝚍𝚞𝚕𝚌𝚎 𝚊𝚕 𝚞𝚗𝚞𝚒 𝚟𝚊𝚖𝚙𝚒𝚛😈💕 2
FanfictionȘi au trait fericiti pana la adânci bătrâneți.. Sau nu? Când este de copii lucrurile o pot lua razna, și in asemenea familii normalitatea poate fi descrisă prin multe feluri. Yoora fiica lui N/T și Taehyung, acum in vârsta de 17 ani are sa treaca pr...