Τελικά δεν ξέρω τι θα κάνω με τον Jungkook, δεν μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό μου. Δεν έχω βρεθεί ποτέ σε τέτοια θέση. Ο Jungkook ήτανε το πρώτο μου αγόρι και δεν έχω ξανά αγαπήσει κάποιον τόσο πολύ. Δεν έπρεπε να αφήσω τον εαυτό μου να τον ερωτευτεί τόσο πολύ αλλά όλα αυτά τα μικρά δωράκια, όλα αυτά που μου έλεγε...Δεν ξέρω τι να κάνω.
Πήρα το κινητό μου και έστειλα μήνυμα στον Jungkook, ήθελα να του μιλήσω.
Άρχισα να ετοιμάζομαι, έβαλα αυτά:
Αλλά δεν βάφτηκα δεν είχα και πολύ όρεξη έτσι και αλλιώς σπίτι του πάω.
[...]
Έφτασα, δεν τολμούσα να χτυπήσω το κουδούνι έμεινα να κοιτάζω την πόρτα και ξαφνικά ανοίγει και βλέπω τον Jungkook.
Jungkook: Y/n? Γιατί δεν χτύπησες?
Y/n: Μόλις τώρα έφτασα, με πρόλαβες.
Jungkook: Οκ τότε, μπες μέσα πάω να πετάξω τα σκουπίδια και έρχομαι βολέψου εσύ.
Έγνεψα θετικά και μπήκα μέσα.
Έκανε και αλλαγές, μεγάλωσε ο χώρος έγινε ποιο ωραίο το σπίτι. Μετά από 2 3 λεπτά ήρθε και ο Jungkook.
Jungkook: Y/n θες να πιείς κάτι?
Y/n: Όχι όχι ευχαριστώ πάντως. Θέλω να μου μιλήσουμε μόνο.
Είπα και έκατσα.
Jungkook: Κοίτα Y/n εγώ είμαι πολύ πρόθυμος να δώσω μία δεύτερη ευκαιρία στην σχέση μας και να ξεκινήσουμε από την αρχή. Έκανα μία μεγάλη βλακεία με αυτήν την κοπέλα και μετανιώνω την ώρα και την στιγμή που έγινε αλήθεια. Y/n σ'αγαπαώ πολύ αλήθεια. Δεν έχω γνωρίσει καμία κοπέλα τόσο γλυκιά και καλή και με νοιάζεσαι και φαινόταν.
DU LIEST GERADE
~𝓘 𝓯𝓮𝓵𝓵 𝓲𝓷 𝓵𝓸𝓿𝓮~║𝓑𝓣𝓢║
FanfictionΗ Y/n είναι 17 χρονών, πάει 3η Λυκείου και έχει ένα αγόρι τον Jungkook. Στην αρχή βέβαια κάτι θα γίνει και θα χωρίσουν αλλά μετά τα ξανά βρίσκουν... Τι λέτε? Θα κρατήσει αυτή η σχέση?