Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα πολύ να ακούσω τι θα μου πει...Εννοείται πως δεν θα τον ξανά συγχωρέσω αλλά θέλω να δω τι δικαιολογία έχει. Μεταξύ μας, είπα ψέματα στην Seoyeon o Jungkook δεν ήταν ίδιος, άλλαξε άλλα έλεγε ότι με αγαπούσε...Πόσο θέατρο έπαιζε αυτός ο άνθρωπος.
Έβαλα τα ακουστικά στα αυτιά μου και ξεκίνησα να περπατάω επειδή όμως δεν ήθελα να πάω σπίτι είπα να περπατήσω λίγο.
''Where there is desire there is gonna be a flameWhere there is a flame, someone's bound to get burnedBut just because it burns doesn't mean you're gonna die You've gotta get up and try, try, try''
[...]
(Σκέφτηκα αντί για Y/n να ονομάσω την πρωταγωνίστρια Yoona γιατί είναι λίγο κουραστικό και βαρετό θα έλεγα)
*Στο σχολείο*
Jungkook: Yoona μπορούμε να μιλήσουμε?
Yoona: Jungkook δεν έχω όρεξη.
Jungkook: Σε παρακαλώ.
Yoona: Εντάξει.
Jungkook: Πάμε σπίτι μου?
Yoona: Εδώ δεν μπορούμε να μιλήσουμε?
Jungkook: Μπορείς να μου κάνεις μία τελευταία χάρη?
Έστειλα ένα μήνυμα στην Seoyeon να την ενημερώσω και έφυγα. Ήτανε η πέμπτη ώρα, θα έχανα μόνο μία ώρα οπότε εντάξει.
*Στο σπίτι του Jungkook*
Ανεβήκαμε στο δωμάτιο του αλλά ένιωθα λίγο άβολα.
Yoona: Πες ότι ήθελες να πεις να φύγω.
Jungkook: Πιστεύεις ότι θα φύγεις τόσο γρήγορα?
Και εκείνη την στιγμή κλειδώνει την πόρτα.
Yoona: Jungkook τι κάνεις? Και γιατί μυρίζεις αλκοόλ?
Τον κοιτούσα τόσο τρομαγμένα.
Jungkook: Τι έγινε Yoona? Φοβάσαι?
Yoona: Άνοιξε την πόρτα.
Jungkook: Έλα πάρε το κλειδί.
Είπε και έβαλε το κλειδί στην τσέπη του.
KAMU SEDANG MEMBACA
~𝓘 𝓯𝓮𝓵𝓵 𝓲𝓷 𝓵𝓸𝓿𝓮~║𝓑𝓣𝓢║
Fiksi PenggemarΗ Y/n είναι 17 χρονών, πάει 3η Λυκείου και έχει ένα αγόρι τον Jungkook. Στην αρχή βέβαια κάτι θα γίνει και θα χωρίσουν αλλά μετά τα ξανά βρίσκουν... Τι λέτε? Θα κρατήσει αυτή η σχέση?