Jimin: Πριν τον Jungkook δεν σου άρεσε κανένας άλλος?
Yoona: Α όχι, δεν είχα τέτοια ενδιαφέροντα τότε το μόνο που με ένοιαζε ήτανε τα μαθήματα.
Jimin: Αχαα.
Yoona: Ε μετά σαν ηλίθια ερωτεύτηκα τον Jungkook.
Jimin: Έλα ντάξει μην το λες αυτό, αυτόν διάλεξες αλλά μετά είδες ότι ήτανε λάθος.
Yoona: Τεράστιο λάθος. Το οποίο δεν θα επαναληφθεί ξανά. Δεν έβλεπα καθαρά με ποιον ήμουν.
Jimin: Tέλος πάντων, πάμε να σε πάω σπίτι?
Yoona: Δεν κατάλαβα δεν σου αρέσει η παρέα μου?
Jimin: Τι? Όχι δεν είναι αυτό απλά αύριο έχουμε και σχολείο.
Yoona: Έλα πλάκα σου κάνω. Πάμε πάμε.
[...]
Μόλις έφτασα σπίτι ανέβηκα κατευθείαν πάνω. Κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο του Yoongi είχε μισάνοιχτη την πόρτα, κρυφοκοίταξα και τον είδα να είναι ξαπλωμένος και να κλαίει.
Yoona: Yoong? Τι έγινε?
Yoongi: Τίποτα άσε με.
Yoona: Μπορείς να μου πεις γιατί μου φέρεσαι έτσι?
Yoongi: Γιατί δεν καταλαβαίνεις την σοβαρότητα της κατάστασης.
Yoona: Δεν γίνεται απλά να το ξεχάσουμε?
Yoongi: Αυτό θες να κάνουμε?
Yoona: Εγώ προσωπικά αυτό θέλω να κάνω. Περάσαμε και οι δύο πολλά και θέλω να τα ξεχάσουμε όλα.
Yoongi: Θα το κάνω μόνο και μόνο για εσένα. Αλλά άμα σε ξανά πειράξει δεν πρόκειται να του την χαρίσω να ξέρεις.
Yoona: Δεν θα το κάνει και το ξέρω.
Yoongi: Καλά καλά. Άντε πάνε για ύπνο, αύριο σχολείο.
Yoona: Καλάααα. Καληνύχτα.
Πήγα να κάνω ένα ντους ετοίμασα την τσάντα μου και ξάπλωσα.
Η αλήθεια βέβαια είναι πως δεν θέλω να ξανά πάω σχολείο...Δεν μπορώ να τον ξανά κοιτάξω μετά από αυτό που έγινε. Κάθε φορά που τον βλέπω μου θυμίζει αυτό που έγινε. Αλλά...Μου λείπει. Πείτε με μαζόχα πείτε με βλαμμένη αλλά δεν ξέρω μου άρεσε τόσο πολύ αυτός...
~Το επόμενο πρωί~
Yoongi: Yoonaaa ξύπναα πρέπει να ετοιμαστείς για το σχολείοο.
Yoona: Μμμμμ
Yoongi: Δεν έχει μμμ Yoona πρέπει να πάμε σχολείο.
Yoona: Δεν θέλωω, νυστάζω.
STAI LEGGENDO
~𝓘 𝓯𝓮𝓵𝓵 𝓲𝓷 𝓵𝓸𝓿𝓮~║𝓑𝓣𝓢║
FanfictionΗ Y/n είναι 17 χρονών, πάει 3η Λυκείου και έχει ένα αγόρι τον Jungkook. Στην αρχή βέβαια κάτι θα γίνει και θα χωρίσουν αλλά μετά τα ξανά βρίσκουν... Τι λέτε? Θα κρατήσει αυτή η σχέση?