C: Y/NNN!!!! Θα αργήσει παιδί μμ από την πρώτη μέρα. Σήκω επιτέλους από το κρεβάτι , θα χάσεις το τρένο , πρέπει να φτιάξεις και την βαλίτσα σου!!!
Y/N: Εντάξει μαμά σηκώνομαι!
Μετά από πολύ δουλειά και κόπο τελείωσα επιτέλους τη βαλίτσα μμ γιατί μέσα της έχωσα όσα πιο πολλά ρούχα μπορούσα , έβαλα αυτό τα ρούχα:
Και κατέβηκα κάτω για να φάω. Μετά από πολύ ωρα αφού φορτώσαμε το αμάξι φτάσαμε στον σταθμό των τρένων. Εκεί χαιρέτησα τους γονείς μμ και την αδερφή μμ και άρχιζα να ψάχνω το μέρος που είναι το τρένο μου.
Y/N : Μα καλά που είναι αυτή η πλατφόρμα 9 και 3/4 που γράφει το εισιτήριο μου? (αναρωτήθηκα.)
Κάποιος μάλλον θα μου κάνει πλάκα ή είμαι τόσο χαζή που δεν μπορώ να βρω που στο διάολο είναι αυτή η πλατφόρμα και αμφιβάλλω αν είναι αληθινή .Άκου εδώ πλατφόρμα 9 και 3/4 .( εκείνη την στιγμή πήγα να ρωτήσω έναν κύριο που βρίσκονταν λίγο πιο περα αλλά σταμάτησα όταν άκουσα κάποιους να φωνάζουν.)Στην δίπλα πλατφόρμα.....ήταν ένα αγόρι με την οικογένειά του και μάλωνε με την μαμά του . Όλοι είχαν πορτοκάλι μαλλιά (νομίζω όλοι καταλάβαμε για ποια οικογένεια μιλάω 😄 , δεν χρειάζεται να λέω πολλά πράγματα )
Παιδι: Μαμά σταματά πια να φωνάζεις και άσε με γιατί θα χάσω το τρένο εξαιτίας σου...
( Αυτοί συνέχιζαν να φωνάζουν και να μαλώνουν και μόλις κατάλαβα ότι θα πάνε και αυτοί στο Hogwarts πήγα κοντά τους )Y/N : Συγγνώμη μήπως ξέρετε που είναι αυτή η πλατφόρμα?? (τους ρώτησα και τους έδειξα το εισιτήριο μου.)
Μαμά του παιδιού: Φυσικά καλή μου , έλα μαζί μας και θα σε βοηθήσουμε , εξάλλου και τα παιδιά μου εκεί θα πάνε .( μου είπε και μου έδειξε τα παιδιά της)
Y/N : Σας ευχαριστώ πολύ . (είπα και γύρισα να δω τι θα κάνουν . Ξαφνικά τους έβλεπα να τρέχουν και να περνάνε μέσα από τον τοίχο . Όχι δεν γίνεται αυτό που βλέπω . Δεν είναι αλήθεια όλο αυτό. Ας με ξυπνήσει κάποιος. Από τις σκέψεις μου με έβγαλε το αγόρι ...)
DU LIEST GERADE
Draco's Love
ÜbernatürlichesEίσαι η Y/N Mikaelson , η καινούρια μαθήτρια του Hogwarts , είναι η 4η χρονιά . Άραγε η αγάπη μπορεί να τα συγχωρέσει όλα??