Η: Δεν το πιστεύω πως ήρθες!!!!!Μου έλειψες πολύ αδερφούλα!!Υ: Και εμένα μου έλειψες πολύ!!!!
Η: Πήγαινε στο δωμάτιο σου να αφήσεις τα πράγματα σου γιατί μετά θα φάμε με όλοι μαζί γιατί κάτι θέλει να μας πει ο μπαμπάς.
Υ: Εντάξει πάω αν και για να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν θέλω να ακούσω αυτό που θα πει ο μπαμπάς γιατί μπορεί να είναι κάτι κακό.
Η: Ελπίζω πως όχι. Καλά πήγαινε και θα δούμε μετά το θα μας πει.
Με ένα πήδημα έφτασα στον όροφο που είναι το δωμάτιο μου και ξεκίνησα να ξεπακεταρω την βαλίτσα μου.
Παναγία μου είναι ασηκωτη. Ακόμα και για ένα βαμπίρ είναι δύσκολο να σηκωθεί αυτό το πράγμα.
Αφού τα τακτοποίησα κατέβηκα κάτω και πήγαμε να φάμε.
..................Στο δείπνο.............
Κlaus: Όπως πολλοί ξέρετε έχουμε πολύ καιρό να φάμε όλοι μαζί σαν οικογένεια και όταν εννοώ όλοι μαζί εννοώ όλοι όλοι. Για αρχή όμως θα ήθελα να καλωσορίσω την Υ/Ν που επέστρεψε από το Hogwarts. Και τώρα ας φάμε .
Αραγε τι να μας πει ο μπαμπάς;; Έκανα νόημα στην Hope και μου απ'ότι κατάλαβα ούτε αυτή ήξερε κάτι.
Υ/Ν: Μαμά μήπως ξέρεις για ποιον λόγο μας φώναξε ο μπαμπάς όλους εδώ μαζί;;;
Caroline: Θα δεις σε λίγο αγάπη μου.
Κ: Λοιπόν όπως πολλοί από εσάς αναρωτιέσται γιατί μαζευτηκαμε όλοι μαζί να φάμε σαν οικογένεια είναι γιατί αποφασίσουμε να κάνουμε μια Χριστουγεννιάτικη γιορτή . Χορό δηλαδή. Θα καλέσουμε οικογένειες από όλο τον πλανήτη αν και δεν μου αρέσουν αυτά αλλά τέλος πάντων. Το κάνω για χάρη σας .
Είπε και κοίταξε εμένα και την αδερφή μμ . Δεν έχω λόγια είμαι τόσο ενθουσιασμένη.
Υ: Τέλεια και αυτός ο χορός ποτέ θα γίνει;;;;
Κ: Την μέρα των Χριστουγέννων.
Η: Ξέρεις τι σημαίνει αυτό. μου είπε και με κοίταξε.
Κατευθείαν φωνάξαμε και οι δύο μαζί.
Η+Υ: Ψωνιααααα!!!!!
Δεν χάσαμε χρόνο και είχαμε είδη ετοιμαστεί για να πάνε για ψώνια.
Υ: Λοιπόν μέχρι να φτάσουμε έχω πολλά πράγματα να σου πω ... Ειδικά για ένα αγόρι που γνώρισα.
YOU ARE READING
Draco's Love
ParanormalEίσαι η Y/N Mikaelson , η καινούρια μαθήτρια του Hogwarts , είναι η 4η χρονιά . Άραγε η αγάπη μπορεί να τα συγχωρέσει όλα??