Σιγά σιγά άρχισα να ξυπνάω . Αλλά δεν ξέρω που είμαι . Ήμουν σε ένα δωμάτιο με πολλά κρεβάτια. Τώρα κατάλαβα . Είμαι στον νοσοκομείο . Αναρωτιέμαι ποιος με έφερε εδώ .
Ξαφνικά μπαίνει μέσα τρέχοντας η Pansy μαζί με τον Blaise .
Ρ: Τι έγινε ? πως είσαι ? είσαι κουρασμένη ? θέλεις να σου φέρω κάτι να φας?
Υ: Οπα οπα Pansy ηρέμησε . Μια μια τις ερωτήσεις μόλις ξύπνησα . Και για να σου λύσω τις απορίες ...πρώτων δεν ξέρω τι έγινε μάλωνα με τον Draco και μετά όλα μαύρα , δεύτερων είμαι καλά , τρίτων όχι δεν είμαι κουρασμένη γιατί μόλις ξύπνησα και τέταρτων δεν πεινάω ευχαριστώ.
Β: Μας τρόμαξες μωρέ . Ξέρεις δεν είναι και ότι καλύτερο να βλέπεις την κολλητή σου να λιποθυμάει μπροστά στα μάτια σου . Να φανταστείς ο Draco τρόμαξε πιο πολύ απ' όλους μας. . Αυτός σε έφερε εδώ.
Οπααα. Άκουσα καλά . Ο Malfoy με έφερε εδώ? Γιατί ?
Υ: Καλά καλά μου τα λέτε όλα μετά πάμε τώρα να φύγουμε απ' εδώ .
Τους είπα και φύγαμε. Πήγαμε στην μεγάλη τραπεζαρία και εκεί τον είδα. Έδειχνε πολύ στεναχωρημένος . Μόλις κατάλαβε την παρουσία μου σηκώθηκε και ήρθε τρέχοντας προς εμένα.
D: Πως είσαι?
Υ: Καλά είμαι ευχαριστώ ( του είπα και του χαμογέλασα γλυκά )
Δεν είπαμε κάτι άλλο και πήγαμε να καθίσουμε στην τραπεζαρία να φάμε .Αφού τελειώσαμε με το φαγητό πήγαμε στα μαθήματα μας. Πρώτη ώρα με τον Snape . Έχω να πω ότι μου αρέσει το μάθημα του αν και μιλάει αργά και είμαι έτοιμη να με πάρει ο ύπνος . Μετά είχαμε με την Trelawney . Πολύ βαρετό μάθημα αλλά πέρασε και αυτό . Τελευταία ώρα είχαμε με τον Hagrid . Τον συμπαθώ πολύ και λατρεύω το μάθημα του .
H: Λοιπόν παιδιά σήμερα για το μάθημα μας θα μας βοηθήσει ένας φίλος μου. ( είπε και έκανε στην άκρη . Ένα πανέμορφο πλάσμα εμφανίστηκε απο πίσω του . )
B: Ποιος θέλει να τον γνωρίσει ?
Όλοι έκαναν ένα βήμα πίσω και εγώ επειδή ήμουν αφηρημένη δεν το κατάλαβα με αποτέλεσμα να με φωνάξει ο Hagrid.
H: Δεσποινίς Mikaelson βλέπω είστε η πιο γενναία εδώ πέρα .
Y: Έτσι φαίνεται καθηγητά .
H: Ωραία λοιπόν για αρχή κάνε μια υπόκλιση μπροστά του και αν υποκλιθεί πίσω θα μπορέσεις να τον χαϊδέψεις .
Έκανα την υπόκλιση και ευτυχώς υποκλίθηκε πίσω . Δεν έχασα χρόνο και πήγα να τον χαϊδέψω . Να πω την αλήθεια γενικός δεν φοβάμαι τα ζώα γιατί ζω ανάμεσα τους. Είμαι βαμπίρ και λυκάνθρωπος . Και έχω ζήσει πολλά περίεργα πράγματα σε όλη μου τη ζωή . Ξαφνικά χωρίς να το καταλάβω βρέθηκα πάνω στον Buckbeak .
H: Ποιος θέλει να πετάξει μαζί με την Υ/Ν και τον Buckbeak ?
Όλοι έκαναν ένα βήμα πίσω . Φυσικά αφού είναι όλοι τους κοτούλες.
H: Καλά λοιπόν ...Draco έλα εδώ .
Από μέσα μου είχα σκάσει στα γέλια , αλλά δεν ήθελα να το δείξω γιατί θα εκνευριζόταν ο Malfoy . Ανέβηκε και έκατσε από πίσω μου. Για να πω την αληθεια , ένιωσα λίγο άβολα.
Έβαλε τα χέρια του γύρω από τη μέση μου και για κάποιο πολύ περίεργο λόγο αισθάνθηκα κάτι καινούριο. Αισθάνθηκα σαν να βρίσκεται κάτι μέσα στο στομάχι μμ . Τι ΣΚΑΤΑ μου συμβαίνει.
Draco's pov
Ανέβηκα πάνω στον Buckbeak και ασυναίσθητα έδεσα τα χέρια μου γύρω από την μέση της . Αισθάνθηκα τόσο ωραία και... Και....
Όχι....όχι αποκλείεται να μου αρέσει αυτή η λασποαιματη. Ή μήπως μου αρέσει. ΟΧΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ MALFOY ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΟΡΊΤΣΙΑ. ΑΥΤΕΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΜΟΥ.
Writer's pov :
Μετά από αρκετή ώρα ο buckbeak , τους κατέβασε κάτω στο έδαφος και η Υ/Ν έφυγε γρήγορα από εκεί μαζί με την Pansy για να της πει τι έγινε .
Y/N's pov :
Μόλις φτάσαμε στο δωμάτιο καθησαμε στο κρεβάτι και της εξήγησα όλα όσα έγιναν και ένιωσα.
Ρ: Δεν το πιστεύω !!! Είσαι ερωτευμένη με τον Draco❤️
Y: Αποκλείεται. Τον μισώ και με μισεί . Ιού. Μόνο και στην ιδέα μου έρχεται να ξερασω .
Ρ: Καλά ας το πιστέψω ....προς το παρόν.
( Είπε και γέλασε )Υ: Καλά καλά κάνε ότι θες. Άντε πάμε τώρα για ύπνο γιατί αύριο δεν μας βλέπω να ξυπνάμε.
Γεια σας παιδιααα .... Είμαι απαίσια το ξέρω που δεν έχω ανεβάσει τόσο καιρό καινούριο κεφάλαιο. Τώρα ειδικά με το σχολείο....δεν προλαβαίνω καθολου οπότε μάλλον θα ανεβάζω κάθε Κυριακή καινούριο κεφάλαιο.
Τι λέτε να γίνει ανάμεσα στην Y/N και τον Draco ???
YOU ARE READING
Draco's Love
ParanormalEίσαι η Y/N Mikaelson , η καινούρια μαθήτρια του Hogwarts , είναι η 4η χρονιά . Άραγε η αγάπη μπορεί να τα συγχωρέσει όλα??