Σήμερα για κάποιον πολύ περίεργο λόγο, ξύπνησα με πολύ κέφι . Μάλλον επειδή ήταν Σάββατο και δεν είχαμε μαθήματα.
Ξύπνησα αρκετά νωρίς και για να μην ξυπνήσω την Pansy , ντύθηκα και κατέβηκα κάτω . Έβαλα αυτά :
Και κατέβηκα κάτω. Ευτυχώς δεν ήταν κανένας εκεί. Οπότε έκατσα και διάβασα το αγαπημένο μου βιβλίο. Περηφάνια και Προκατάληψη. Απλά τέλειο.
Αφού διάβασα γύρω στις 20 σελίδες σηκώθηκα και πήγα να φάω πρωινό. Καθώς περπατούσα ένα χέρι με τράβηξε μέσα σε μια σκοτεινή αίθουσα. Άρχισα να τσιριζω και να φωνάζω αλλά μου έκλεισε το στόμα.
??: Μην φωνάζεις μωρέ εγώ είμαι. ( Είπε και έβγαλε το χέρι του από το στόμα μου. )
Υ: ΟΜΓ Kai τι κάνεις εσύ εδώ;;
Κ: Είπα να περάσω να πω ένα γεια στην κολλητή μου
Υ: Καλά έκανες. Πως τα περνάς τώρα που δεν είμαι μαζί σου;
Κ: Χαλιά βαριέμαι την ζωή μου.
Υ: Έλα μωρέ όλο και κάτι θα βρεις να κάνεις. Πηγεναι κανένα ταξιδακι. Να γνωρίσεις καινούρια μέρη.
Κ: Εντάξει . Να πηγαίνω τώρα και πρόσεχε. Αν μάθει ότι είσαι εδώ δεν θα σε αφήσει στην ησυχία σου. Θα έρθω πάλι σύντομα.
Υ: Εντάξει μην αγχώνεσαι. Καλά θα είμαι.
Είπε και έφυγε.
Πήγα να φάω γιατί λιμοκτονούσα. Μόλις έφτασα στην τραπεζαρία βλέπω μια Pansy μέσα στην τρελή χαρά να έρχεται τρέχοντας κατά πάνω μου .
Ρ: Μάντεψε τι έγινε !!!!!
Υ: Ωχ....για πες
Ρ: Έχω ραντεβού!!!
Υ: Τι;;;;; Τέλειαααααα
Κάναμε και οι δύο σαν τα χαζό χαρούμενα. Φάγαμε και μετά πήγαμε τρέχοντας στο δωμάτιο μας για να μου πει τις λεπτομέρειες.
Υ: Λοιπόν ....έχουμε και λέμε....αρχικα με ποιον θα βγείς;;;
Ρ: Με τον Blaise Zabini
YOU ARE READING
Draco's Love
ParanormalEίσαι η Y/N Mikaelson , η καινούρια μαθήτρια του Hogwarts , είναι η 4η χρονιά . Άραγε η αγάπη μπορεί να τα συγχωρέσει όλα??