Είμαστε έτοιμες να της το πούμε.Αχ..ελπίζω να μην μας φοβάται.
Υ: Λοιπόν Pansy έχουμε να σου πούμε κάτι πολύ σημαντικό και ελπίζουμε μετά από αυτή τη συζήτηση να είμαστε ακόμα φίλες.
Ρ: Με τρομάζεις....πλάκα κάνω συνέχισε.
Μ:Λοιπόν Pansy αυτό που θα σου πούμε δεν θα πρέπει να το πεις σε ΚΑΝΈΝΑΝ γιατί θα μετά θα είμαστε σε μεγάλο κίνδυνο . Όλοι μας αλλά κυρίως εμείς.
Μας κοιτούσε στα μάτια όταν της το λέγαμε δεν βλέπω τρόμο στα μάτια της.
Υ: Λοιπόν Pansy για αρχή θελε να μας πεις αν πιστεύεις στα βαμπίρ.
Ρ: Κοίτα δεν ξέρω αν υπάρχουν αλλά αν υπήρχαν θα ήταν τέλειο!!!
Μ: Χαίρομαι που το ακούω αυτό .
Ρ: Γιατί όμως με ρωτάτε?
Μ+Υ: Λοιπόν Pansy πώς θα σου φαινόταν αν είχες φίλες δυο βαμπίρ ?
Ρ: Θα ήταν τέλειο άλλα γιατί με ρωτάτε??
Μ+Υ: Σε ρωτάμε γιατί είμαστε βαμπίρ .
Ωχχχ....λες να το είπαμε πολύ απότομα?? Μα γιατί δεν τσιρίζει ή φοβάται??
Ρ: Μου κάνετε πλάκα ?? ΟΜΓ δεν μπορώ να το πιστέψω είναι τελειοοο!!!
ΟΠΑ ! κάτσε .....μόλις είπε ότι είναι τέλειο??Είναι μήπως κάποια φάρσα ή ονειρεύομαι δεν γίνετε αυτό .
Υ: Pansy είσαι καλά?
Ρ: Γιατί να μην ήμουν ?
Υ: Ξέρω γω μήπως επειδή μόλις σου είπαμε ότι είμαστε βαμπίρ και εσύ αντέδρασε λες και είναι κάτι το απολύτως φυσιολογικό ?? Λέω εγώ τώρα .
Pansy's pov
Μα καλά πίστεψε ποτέ πώς θα την φοβόμουν , είναι η κολλητή μου και αυτό δεν αλλάζει με τίποτα . Την αγαπώ ότι κι αν είναι δεν παύει να είναι η κολλητή μου.
Ρ: Εννοείτε πως δεν θα φοβόμουν . Σε αγαπώ βρε χαζό !!!
Υ: Και γω σε αγαπώ !!
Ρ: Άντε τώρα πάμε να φάμε
___________________________________________
Κατεβήκαμε να φάμε και όλοι μας κοιτούσαν λες είχαν δει φαντάσματα . Τι γίνεται??
Δεν τους δώσαμε πολύ σημασία και καθίσαμε μαζί με τα αγόρια.
Β: Γιατί σας κοιτάνε όλοι έτσι ?
Ρ: Δεν έχουμε ιδέα .
Υ: Αχ....δεν μπορώ άλλο .
Τότε χωρίς να το σκεφτώ σηκώνομαι , ανεβαίνω στο τραπέζι και φωνάζω...
Υ: ΜΠΟΡΕΊ ΈΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΞΗΓΉΣΕΙ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΤΕ ΕΤΣΙ???
Είχα τόσα πολλά νεύρα μου που έπρεπε με κάποιον τρόπο να ξεσπάσω.Όλοι κατευθείαν γύρισαν τα κεφάλια τους και άρχισαν να τρώνε .
D: Αμανννν γιατί έχεις τόσα πολλά νεύρα εσύ ?
Υ: Να μην σε νοιάζει Malfoy. ( του είπα και του έριξα ένα δολοφονικό βλέμμα ).
Για πρώτη φορά δεν μου είπε τίποτα ούτε ξεκίνησε φασαρία . Περίεργο.
Αφού τελειώσαμε με το φαγητό πήγαμε για ύπνο.
The next day!
Σήμερα δεν ξύπνησα καλά δεν ξέρω γιατί. Είχα αφόρητο πονοκέφαλο και ζαλιζόμουν συνέχεια , αλλά δεν με ένοιαζε και πολύ. Ετοιμάστηκα , και κατέβηκα κάτω . Ήμουν στο common room και περίμενα την Pansy να κατέβει. Αυτό το κορίτσι όμως μισή ώρα να ετοιμαστεί δηλαδή έλεος . Ξαφνικά άκουσα μία γνωστή φωνή . Γύρισα και τον είδα να κατεβαίνει μαζί με τον Blaise.
Β: Καλημέρα Υ/Ν τι κάνεις ??
Υ: Ε....καλά είμαι μωρέ απλά λίγο κουρασμένη από χθες.
D: Σε ζόρισα πολύ στο quidditch ε? Σου υπόσχομαι πως από δω και στο εξής θα παίζω πιο ήρεμα για εσένα . ( μου είπε με ένα ειρωνικό υφάκι.)
Υ: Μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου έχεις Malfoy . Αν νομίζεις πως είμαι κουρασμένη από το quidditch είσαι πολύ γελασμένος . ( του είπα και του ανταπέδωσα το ειρωνικό υφάκι).
Μόλις πήγα να τον προσπεράσω με έπιασε από τον καρπό και με κόλλησε στον τοίχο . Με είχε σφίξει τόσο πολύ που ήμουν έτοιμη να δακρίσω.
D: Σου έχω πει πολλες φορές μικρή λασποαίματη πως εμενα δεν θα μου μιλας έτσι.
Υ: Draco ασε με με πονάς . (του είπα αλλα αυτος δεν με άκουσε και έσφιξε πιο πολύ τον καρπό μου με αποτέλεσμα να αρχιζω να δακριζω .)
D: Noμίζεις πως είσαι κάτι το σπουδαίο αλλα μάντεψε δεν είσαι.
Υ: DRACO ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΑΣΕ ΜΕ ( φώναξα και ολα τα φώτα έσπασαν) .
Mετά το μόνο που θυμαμαι ειναι να γίνονται ξαφνικά όλα μαύρα και μετα απο λιγο ξυπνησα στα χέρια του Draco και μετα ξανα όλα μαύρα.
Γεια σας παιδια !!!Συγγνωμη που καθηστέρησα τοσο πολυ να ανεβασω κεφαλαιο αλλα δεν είχα καθόλου χρόνο....Νεο κεφάλαιο πολυ σύντομα😊😊
ESTÁS LEYENDO
Draco's Love
ParanormalEίσαι η Y/N Mikaelson , η καινούρια μαθήτρια του Hogwarts , είναι η 4η χρονιά . Άραγε η αγάπη μπορεί να τα συγχωρέσει όλα??