Vaahterapentu heräilee sisaruksiensa vierestä jotka makaa jäähännässä eli hänen emossaan kiinni. Vaahterapentu päättään lähteä seikkailulle joten luikkii hiljaa pentutarhasta ulos kun muut nukkuvat. Aukio on tyhjä kaikki ovat pesissään vielä nukkumassa. Nuori kolli hyppii leirinsisäänkäynnille ja pujahtaa siitä ulos metsään. Vaahterapentu katsoo ympärilleen ihmeissään ja näkee kauempana oravan ja päättää seurata sitä. Hetken päästä hän on saapunut järven rantaan ja orava on kiivennyt puuhun turvaan. "Vau" vaahterapentu hihkaisee iloisena. Kohta on jo auringonhuippu joten kolli alkaa kävelemäön takaisin leiriin mutta hetken päästä hän tajuaa olevansa eksyksissä koska ei ollut pannu muistiin mitä reittiä oli kulkenut.
{Jäähännän nk}
Naaras herää sammal vuoteeltaan ja huomaa että kohta on aurinhonhuippu. Kukkatähti kävelee hänen luokseen jäniksen kanssa ja tiputtaa sen naaraalle. "Missä vaahtera pentu on?!" Kukkatähti huudahtaa ja samassa jääjäntä huomaa vieressään vain harmaapennun ja taivaspennun. "Menen järjestämään etsintä partion hänet pitää löytää" päällikkö sanoo nopeasti ja juoksee ulos pentutarhasta. Jäähäntä kuulee samalls kun syö jänistä kuinka hänen kumppaninsa järjestää partiota ja lähtee metsään etsimään kadonnutta pentua.
{Vaahterapennun nk}
Vaahterapentu hätkähtää kun kuulee läheltä kissojen ääniä hetken päästä vatukkapensaasta tulee kolme kissaa ensimmäisenä itse päällikkö kukkatähti ja hänen isänsä. Kukkatähden takana on pikkutiikeri ja susiloikka."oi hyvä että löysimme sinut takaisin leiriin heti" kukkatähyi ärähtää ja nostaa vaahterapennun niskakarvasta ja lähtee leiriin kahden muun soturin kanssa.
Leirissä kukkatähti laskee minut alas ja katsoo tuimasti ja sanoo "mitä oikein ajattelit metsä on täynnä vaaroja nuorelle pennulle joka on yksin" ennen kun kerkesin edes avata suuta niin kukkatähti jatkoi "palaa pentutarhaan emosi luo heti!" En jäänyt odottelemaan vaan juoksin täysiä pentutarhaan ja käperryin emoni viereen.
YOU ARE READING
erityinen pentu||soturikissat|| ( not continuing)
Fanfiction"tulee aika jolloin sinusta tulee suuri soturi mutta sitä ennen pimeys valtaa järven" jäähännälle ja kukkatähdelle syntyy kolme pentua joitten käsissä on koko klaanin tulevaisuus. pennuista vilkkain vaahterapentu pättää tehdä hulluja asioita joista...