Vaahteratassu kuuli klaanikokous kutsun juuri kun oli käymässä nukkumaan joten hän nousi ylös ja lähti aukiolle. Aukio oli täynnä kissoja jotka olivat ihmeissään kutsusta. Vaahteratassu asettui pöllötassun viereen ja odotti isänsä aloittavan. "Hyvät kuuklaanin kissat! Minulle ilmeni että korppisydämmellä on kumppani vihollis klaanista hän sanoi että on yhä uskollinen. Toivoisin kokeneimpien soturien ja vanhimpien mielipiteen häädämmekö hänet vai saako hän jatkaa?" Katsoin ympärilleni ja näin pikkutiikerin juttelemassa apilamyrskyn kanssa. "Minulla oisi ehdotus!" Pikkutiikeri huusi jotta kaikki kuulisi. Päällikkö nyökkäsi joten pikkutiikeri aloitti "ehdottaisin että korppisydän saa joko lähteä siihen klaaniin tai alennetaan pelkäksi soturiksi ja joku muu tulee hänen tilalleen!" Kissojen joukosta alkoi kuulua hyväksyvää supinaa. "Lähden klaanista sammalklaaniin! Kumppanini saa pentuja ja haluan olla siellä!" Korppisydän vastasi heti. "Kiitos korppisydän saat lähteä auringonnousun aikaan tai aikaisemmin" kukkatähti mietti hetken ja sitten jatkoi "Kuuklaanin kissat. Kuulkaa minua, kun nimitän uuden varapäällikön. Lausun nämä sanat tähtiklaanin edessä, jotta esi-isämme voivat kuulla ja hyväksyä valintani. Uusi varapäällikkö on Pikkutiikeri!" Hetken oli hiljaista kunnes pikkutiikeri aloitti "kiitän tästä kunniasta ja aijon olla paras kuuklaanin varapäällikkö mitä tiedetään" varapäällikön lopetettua kaikki alkoi onnittelemaan pikkutiikeriä.
{Pikkutiikerin nk}
Klaanikokouksen jälkeen tassuttelin soturien pesään. Asetuin apilamyrskyn viereen janostin häntäni tuon lavalle. Apilamyrsky kehräsi hiljaa ennen kuin nukahdin. Olin metsässä ja edessäni oli lumikorva siskoni "hei lumikorva" naukaisin kiltisti. "Pikkutiikeri mukava nähdä onnittelut varapäälliköydestä mutta varoitan kauheat ajat on tulossa kuuklaanille" niskakarvani nousi pystyyn varoituksesta nyökkään pienesti ja annan niskakarvani tasoittua.{Korppisydämmen nk}
Kiiruhdin leiristä kuunhuipun aikaan kohti sammalklaanin rajaa. Aurinkomieli oli jo siellä joten menin naaraan viereen. "Tulen sammalklaaniin!" Sanoin nopeasti. Naaras vain nyökkäsi ja lähti leiriään päin ja kohta myös minun leiriäni. Leirissä oli hiljaista mutta päällikkö lehtitähti ja parantaja pilvisulka kuin odottamassa minua. "Tervehdys korppisydän! Mikä sinut tänne tuo?" Lehtitähti kysyi ja samaan aikaan parantaja kuiskasi jotain päällikölle. "Olen halukas liittymään klaaniinne koska aurinkomieli odottaa minun pentujani." Sanoin suoraan syyni pelkäämättä ongelmia. Päällikön sijaan pilvisulka vastasi "tähtiklaani kertoi sen minulle olet tetvetullut klaaniin!" Heti sen kuultuani onlin täysin helpottunut ja tunsin kuinka aurinkomieli nuoli korvaani.
{Vaahteratassun nk}
Oli auringonhuippu ja olimme menossa aukiolle pikkutiikerin kanssa taistelu harjoituksiin. Kun asetuimme vastakkain varapäällikkö hyppäsi vaahteratassua päin ja nuori oppilas väisti sen hetkessä. "Taitavaa vaahteratassu vasta iskun aika" pikkutiikeri naukaisi ja katsoi oppilaan liikkeitä tarkasti. Vaahteratassun juoksi lähimmälle kivelle ja ponkaisi mestarinsa yli. Ei kauaa mennyt kun oppilas oli raapaissut pikkutiikerin lapaan semi ison haavan ja varapäällikkö lysähti maahan. "Taitavaa nuorukainen tuota ei helpolla odota!" Kaksikko jatkoi harjottelua auringonlaskuun saakka kunnes lopettivat ja lähtivät kohti leiriä.
Leirissä vaahteratassu otti jäniksen ja meni syömään sen kyyhkytassun luo. "Aikamoista jälkeä sait aikaan pikkutiikeri näköjään linkkaa itsensä sumusulan luo" naaras naurahti mrrau. "No ainakin olen taitava!" Kolli sanoin ylimielisesti kunnes nuolaisin naaraan korvaa.
YOU ARE READING
erityinen pentu||soturikissat|| ( not continuing)
Fanfiction"tulee aika jolloin sinusta tulee suuri soturi mutta sitä ennen pimeys valtaa järven" jäähännälle ja kukkatähdelle syntyy kolme pentua joitten käsissä on koko klaanin tulevaisuus. pennuista vilkkain vaahterapentu pättää tehdä hulluja asioita joista...