luku 4

20 2 2
                                    

{Korppisydämmen nk}
Varapäällikkö juoksi metsään kuunnoustetta ja juoksi suoraan sammalklaanin reviirin puolelle. Puskasta tuli aurinkomieli joka on sammalklaanin varapäällikkö. "Hei!" Sanoin nopeasti ja nuolasin naaraan korvaa. "Mukava nähdä taas" istahdin tuon viereen ja kiedoin häntäni naaraan häntään. "Kuule odotan pentuja meidän pentuja" aurinkomieli sanoin varovasti. "O-oikeasti mahtavaa! Mutta apilamyrsky on tykästynyt minuun enkä viiti sanoa etten hänestä" kuiskaan kumppanilleni "kuule voit sanoa että pidät hänestä mutta pitäisit minusta emme muutenkaan saa kertoa suhteestamme" aurinkomieli vastasi lempeästi "oikeasti?! Noh minun pitää palata älä rasita itseäsi" sanoin lempeästi ja juoksin leiriin nopeasti ettei poissaoloani huomata.

{Vaahteratassun nk}

Seison metsässä jollain aukilla jota en ole ikinä nähnyt. Edessäni seisoo keltainen kissa jonka turkissa on pikkusia tähtiä oletan tuon olevan tähtiklaanin kissa. "Hei vaahteratassu, olen keltalehti kuuklaanin aikaisempi parantaja" naaras puhui lempeällä rauhottavalla äänellä samalls kun tulee luokseni. "Kuule vaahteratassu" ennekun kerkeän sanoa mitään keltalehti jatkaa "tulee aika jolloin sinusta tulee suuri soturi mutta sitä ennen pimeys valtaa järven" katson naarasta ihmeissäni "mitä tarkoitat? Mikä pimeys" mutta keltalehti on jo kadonnut ainoastaan hänen hajunsa on yhä "älä mene kerro minulle!"
Säpsähdän hereille leiristä pöllötdsun ja kyyhkytassun välistä. "Heräsit viimein" kyyhkytasdu naukui "öh joo näin omituista unta mutta ei sillä väliä" sanon varoen naaraalle ja nuolen sammaleet turkistani "selvä noh lähden tästä aamupartioon" katson kyyhkytassun lähtöä hiljaa.

erityinen pentu||soturikissat|| ( not continuing)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon