luku 9

17 3 3
                                    

{??? Nk}

Nousin valkoisen naaraan vierestä ja lähdin sorurienpesästä. Aukio oli hiljainen lähdin kohti pensasmuuria ja puikahdin siitä ulos leirin ulkopuolelle. Katsoin vielä kerran taakseni kunnes juoksin metsän uunemiin.

{Sumusulan nk}

Venyttelin ylös ja lähdin tarkastamaan klaanin kissojen haavoja. Pahimmat oli taivastassun silmä, vaahteratassu kaikkinee haavoineen, haukkasiipi sekä raitahäntä joka hengitti pienesti. Annoin harmaatassun nukkua vielä ennenkun alettaisiin töihin.

{Kyyhkysateen nk}

Kuljin metsässä etsien riista mutta sen sijaan luokseni tuli ruskea kolli jonka tunnistin heti. "Mitä teet täällä yksin tiikerimyrsky?" Kysyi rauhassa hätiköimättä. "en ole enää lintuklaanissa syytä en kerro mutta saanko tulla takaisin?" Mitä tiikerimyrsky tarkoityi takaisin sanalla. Mitään sanomatta lähdin kulkemaan kollin kanssa väliaikaseen leiriin päällikön puheille. Selitin kukkatähdelle mitä tiikerimyrsky sanoi ja he siirtyivät syrjään puhumaan jäähännän kanssa. En välittänyt sen enempää vaan lähdin etsimään vaahteratassua ja vatmistamaan että hän on kunnossa. "Hyvä kuuklaani olemme saaneet tiikerimyrskyn takaisin piireihimme ottakaa hänet hyvin vastaan ja muistakaa levätä metsästys partio on etsimässä tuoresaalista!" Osa klaanista alkoi hurraa huutoihin ja osa kuiskutteli kaverilleen.

{Tiikerimyrskyn nk}

Juoksin muun klaanin luota suoraan keltakäpälän luokse. Nuolin naaraan päälakea "olin huolissani kun kuulin mäyrä hyökkäyksestä!" Nostin häntäni keltakäpälän lavalle ja kävin makuulleni. "Miksi palasit?" Naaras kysyi samalla kun nuoli pari kertaa korvaani "selitän myöhemmin olevan vain iloinen että olet kunnossa!" Sanoin lempeästi samalla kun nautin naaraan läsnä olosta.

{Kyyhkysateen nk}

Jatkoin vaahteratassun etsimistä koska halusin puhua tuolle mutta aina joku tuli häuritsemään. Tuntui aivan mahdottomalta löytää ruskea kolli. Juuri kun löysin tuon kukkatähti kutsui jälleen klaanin koolle. 

"Minä kukkatähti, kuuklaanin päällikkö, pyydän esi-isiäni kääntämään katseensa tähän oppilaaseen. Hän on opiskellut kovasti ymmärtääkseen jalot lakinne, ja on hänen vuoronsa tulla soturiksi." päällikkö huusi niin että kaikki kuuli
"𝗩𝗮𝗮𝗵𝘁𝗲𝗿𝗮𝘁𝗮𝘀𝘀𝘂, lupaatko elää soturilain mukaisesti ja puolustaa tätä klaania, jopa henkesi uhalla?"
"Lupaan!" Vaahteratassu huusi häkeltyneenä.
"Siinä tapauksessa, tähtiklaanin voimien kautta, annan sinulle soturinimesi. 𝘃𝗮𝗮𝗵𝘁𝗲𝗿𝗮𝘁𝗮𝘀𝘀𝘂 tästä hetkestä lähtien sinut tunnetaan 𝘃𝗮𝗮𝗵𝘁𝗲𝗿𝗮𝗿𝘂𝗻𝗸𝗼𝗻𝗮. Tähtiklaani kunnioittaa Taistelutaidot ja Ystävällisyys, ja hyväksymme sinut kuuklaanin täydeksi soturiksi." Koko klaani puhkesi onnitteleviin huutoihin joista äänekkäimmät oli omani ja jäähännä sekä pöllötassun. Juoksi ystäväni luo ja onnittelin tuota aivan sydämmeni täydestä.

{Vaahterarungon nk}

Niikuin tähtiklaani sanoi ennen kun olen soturi tulee pimeät ajat ja  nyt olen soturi joten kaikki on hyvin vai. Heilautin ajatukset päästäni ja keskityin vahtimaan 'leiriä' koko yön niikuin perinteen mukaan pitää.

Auringonnoustessa pikkutiikeri tuli vapauttamaan minut jotya sain taas puhua. Lähdin etsimään eri kissa kasoista kyhhkysadetta jotta voisimme mennä yhdessä metsälle.

Tää oli nyt tässä tää oli semi lyhyt kirja ja meni tiuhaan tahtikn mut tää on ensimmäine mun tavallaan kirja joten toivon että piditte nyt alan kirjottaa valinna aikaa ja kaikkii muita satunnaisii kirjoi. Mpt saa laittaa kommenteihin ja jooh seuraava luku on viel triviaa!

erityinen pentu||soturikissat|| ( not continuing)Where stories live. Discover now