Vaahterapennun seikkailusta on kulunut kuu ja on vaahterapennun ja hänen sisarusten aika päästä oppilaiksi. Jäähäntä on sukinut kaikki kolme puihtaiksi ja tuonut klaanikiven juurelle odottamaan. "Jokainen oman riistansa metsästämiseen pystyvä tulkoon klaanikokoukseen klaanikivelle" kukkatähden kutsu kajahtaa klaanikiveltä.
Kun kaikki on saapunit ja etsineet paikat niin kukkatähti alkaa taas puhua "olemme tulleet nimittämään kaksi uutta soturia" jokainen alkaa kuiskuttelemaan vierus kaverilleen "minä kukkatähti, kuuklaanin päällikkö, pyydän esi-isiäni kääntämään katseensa näihin kahteen oppilaaseen. He ovat opetelleet kovasti ymmärtääkseen jalot lakinne, ja on heidän vuoro tulla sotureiksi" kukkatähti piti hetken taukoa ja jatkoi "mutatassu ja yötassu, lupaatteko elää soturilain mukaisesti ja puolustaa tätä klaania, jopa henkienne uhalla" kaksi oppilasta katsoivat toisiinsa ja sanoivat yhtäaikaa "lupaan" "siinä tapauksessa, tähtiklaanin voimien kautta annan teille soturinimenne. Mutatassu tästä hetkestä lähtien sinut tunnetaan mutaturkkina. Tähtiklaani kunnioittaa sinun urheutta ja viisautta, ja hyväksymme sinut kuuklaanin täydeksi soturiksi" kaikki alkoivat huutaa mutaturkin nimeä "mutaturkki, mutaturkki!" Kun huudot lakkasi päällikkö jatkoi "yötassu tästä hetkestä lähtien sinut tunnetaan yösiipenä. Tähtiklaani kunnioittaa sinun harkintakykyä ja nopeutta, ja hyväksymme sinut kuuklaanin täydeksi soturiksi" "yösiipi, yösiipi!" Jälleen hurrattiin.
Kukkatähti huiskautti häntää hiljaisuuden merkiksi "valvotte yön hiljaa leiriä. Nimitämme myös kolme oppilasta. Vaahterapentu ja taivaspentu ovat saavuttaneet kuuden kuun iän, ja ovat valmiita soturioppilaan koulutukseen.tästä päivästä ain siihen päivään, jona he ovat ansainneet soturinimensä, kutsuttakoon heitä vaahteratassuna ja taivastassuna. Taivastassu mestarisi tulee olemaan apilamyrsky ja vaahteratassu mestarisi tulee olemaan pikkutiikeri. Toivon että pikkutiikeri ja apilamyrsky siirrätte kaiken tietonne näille oppilaille"
Pikkutiikeri ja apilamyrsky tuli luoksemme ja päällikkö jatkoi "pikkutiikeri, olet valmis ottamaan toisen oppilaasi. Olet saanut hyvää koulutusta korppisydämmeltä, ja olet osoittanut olevasi uskollinen ja viisas. Odotan, että siirrät kaiken tälle nuorelle oppilaalle. Vaahteratassu ja pikkutiikeri koskivat neniä ja klaani alkoi hurrata.
Kohta kun hiljennyttiin niin kukkatähyi jatkoi "apilamyrsky, olet valmis ottamaan ensimmäisen oppilaasi. Olet saanut hyvää koulutusta pikkutiikeriltä, ja olet osoittanut olevasi rehti ja taitava saalistaja. Odotan, että siirrät kaiken tälle nuorelle oppilaalle." Taivastassu ja apilamyrsky kosketti neniä ja klaani ryhtyi hurraa huutoihin.Kukkatähti nyökkäsi sumusulalle ja parantaja kapusi klaanikivelle "kuuklaanin kissat, te tiedätte etten voi olla kansanne ikuisesti. Niimpä minun on aika ottaa oppilas. Olen valinnut kissan joka on osoittanut olevansa itsenäinen ja nokkela. Oppilaani tulee olemaan harmaatassu" sumu sulka nyökkäsi pienesti kukkatähdelle ja päällikkö aloitti "harmaatassu, hyväksytkö paikan sumusulan oppilaana?" Vilkaisin siskooni tietämättömänä tästä "kyllä!" harmaatassu huudahti sumusulka jatkoi "seuraavan puolikuu aikaan matkaat kanssani kuulammelle, jotta tähtiklaani voi hyväksyä sinut muiden parantajien joukkoon" katsoin yhä siskoani ja hänen silmistään paistoi iloisuus "kuuklaanin onnittelut kulkekoon kanssasi." Huusi kukkatähti ja hyppäsi alas klaankiveltä.
KAMU SEDANG MEMBACA
erityinen pentu||soturikissat|| ( not continuing)
Fiksi Penggemar"tulee aika jolloin sinusta tulee suuri soturi mutta sitä ennen pimeys valtaa järven" jäähännälle ja kukkatähdelle syntyy kolme pentua joitten käsissä on koko klaanin tulevaisuus. pennuista vilkkain vaahterapentu pättää tehdä hulluja asioita joista...