HASTANEEEEĞ

52 8 17
                                    

Şükom'nun üzerine füze düşmüştü. Seyfettini tutup araca fırlattım ve Şüko'nun üzerine atladım. Karnı delinmişti ortasında bir delik vardı. Onu sırtıma almaya çalışırken etrafı pis bir koku sarmıştı evet pırt yapmıştım. Umursamayıp Şükoyla birlikte koşa koşa hastaneye gittim.

***********************************
1 ay sonra

Şimdi size 1 ay içinde olanları anlatayım. Şüko'nun karnındaki deliği dikmişlerdi. Babam iflas etmişti. Şöyleki Seyfettin aslında mafyanın oğluymuş. Babamda mafya oğlunu kaçırıp fidye isteyacakmiş ama ben işi bok etmiştim. O gün bize saldıranlar da Seyfettinin babasıymış. Artık sizin gibi fakirdik. Bundan sonra 49 katlı bir evde oturuyorduk ve 15 tane mutfağımız vardı.

Ehhhüüeehüüheehehhhhüüeehüeü.

Şüko'nun yanına gittim ve yanağına salyalı bir öpücük kondurdum.

-Nasılsın aşikoloommm

-Çok iyim gerçekten. Sonuçta karnımda küçük bir delik açıldı çokta şey değil.

Evet bazen çok abartıyordu mal.

-Şükoom biz artık çok fakirizya ne bok yiyeceğiz?

-Ben fakir değilim sen fakirsin senin baban iflas etti.

Doru söylüyodu artık fakirdim. Ne yapacaktım bilmiyorum ama bir yolunu bulurum. Eve gittim annem Nusretten et sipariş etmişti. Görüyorsunuz halimizi ne kadar da fakiriz. Zenginken her gün nesquik yiyorduk. Oofofofofof fakirliğin gözü kör olsunn.

***********************************

Sabah kalktım annem fakir olduğumuz için patates kızartması yapmıştı. Hayat böyle çok zordu. Yemeğimi yedim ve sokaklarda deli danalar gibi dolanmaya başladım. Yapacak hiçbir şey yoktu. Mal gibi yaşıyoduk işte. Acıktığım için CZN Burağa gidip dana gibi yemek yedim. O sırada Merve ablamı gördüm. Ağğaağğğağağaağ. Ben onun en büyük fanıydım. Hemen yanına koştum

-Merve ablaaağğ fotoğraf çekinelim miiiğ?

Orangutan görmüş gibi bana baktı ve

-Ayy tabiii olurr gel çekinelimm

Hemen gittim ve 333 tane fotoğraf çekindik. Bu fakir hayatımın en güzel günüydü. Sonuçta Merve ablamla tanışmıştım. Eve gittim ve survivorı izlemeye başladım. Keşke şurda ben olsaydım herkesi yenerdim. Aklıma gelen fikirle gözlerim parladı ağzım iki metre açılmıştı. Nasıl tekrar zengin olacağımızı bulmuştum.

Acaba şükriyesu ne planlıyor?

KASLI YARİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin