Pala Bıyıklı Yiğidom

20 6 3
                                    

Develerin kafamıza sıçması sonucunda bir bok olmamıştı sadece biz boklu kafalarımızla kalmıştık. Keltoş amcamın peşinden gidiyorduk ve tabii ki gözüm o çookkk değerli altınlarındaydı. Ne olursa olsun o paraları çalacaktım. Sonunda arabalar durduğunda bizim götü boklu develerimizin olduğu araba da durmuştu.

Hemen arabadan indik ve çalıların arkasına gizlendik. Keltoş amcam genç pala bıyıklı yiğido bir abimizle konuşuyordu. Şüko duymasın ama bu yiğidonun bıyıkları daha güzeldi. Keltoş amcamla yiğidonun konuşmalarına bakılırsa yiğido bir mafyaydı hem de Arap mafyası. Küçüklükten beri bir Arap mafyasıyla evlenmek istiyordum ve sanırım onu bulmuştum.

Şüko buna aldırmazdı sonuçta o da beni aldatıp duruyordu bok beyinli. Yiğidomun hamgi lisede okuduğunu öğlenmiştim şimdi gidip Şükoyla beni oraya kaydetmeliydik sonrası kolaydı. Yiğidonun paralarını yiyecektim.

                            X X X

Yiğidomun nerede okuduğunu bulmuştum okulun adı.
Abdurrahman Sıddıkoğulları ve Cabbar Babakızları lisesi'ydi. Pek anlam veremesemde pekte götüme takmadım sonuçta bananeydi okulun adından. Okula bugün kaydolmuş şimdi de yiğidomu bulmaya çalışıyordum. Öğrendiğim kadarıyla bu okulun sahibi Abdurrahman Sıddık ve Cabbar Baba'nın okuluydu veee bilin bakalım okulun varisi kim?

Tabikimsi benim bıyıklı yiğidomdu.İki tane dedesi vardı ama annane veya babanne yoktu adamlar gaymiş aq.Yiğidomun adı da Abdurraan Sıddık Cabbar Babaydı. Evet biraz uzun ve bok gibi ismi olabilirdi ama sonuçta zengin ve bıyıklıydı.

Zengin olduğunu o ihtişamlı bıyıklarından anlamıştım. Şüko'yu yanlız bırakmıştım. Kim bilir hangi biçızla beni aldatıyordu pis münafık. Neyse şimdi onu düşünemezdim sonuçta benim artık Cabbar'ım vardı.

Kantine gittiğinde Abdurrahman Sıddık Cabbar Baba oradaydı ve o muhteşem bıyıklarıyla oynarken bana bakıyordu. Çok etkilenmiştim koşa koşa yanına gittim ve masasına oturdum.

-Merhaba Abdurrahman Sıddık Cabbar ben Şükriyesu sew olak mı?

-Olar tabikimsi sew olalım senin gibi bir biçısı kaçıramam

Çok etkilenmiştim hemen kucağına atladım ve üst dudağı olduğundan şüphe ettiğim dudaklarını öptüm. O da hemen karşılık vermişti. Sonra elimi tuttu ve kantinde olan herkesin duyabileceği şekilde bağırdı

-Bu kız benim götelekler artık hepiniz ona yenge diyeceksiniz birinizi onun yanında görürsem kollarını koparır götlerine sokarım. İçinizden biri Behlül'lük yaparsa götünü keserim. Bu kız benim ulaağğnnnaaağnnn

O kadar etkilenmiştimki birazdan bayıla bilirdim yiğidom beni kucağına almış 282 beden olan memelerime bakarak beni okuldan çıkarmıştı.

KASLI YARİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin