Oyun alanına gelmiş parkuru anlatan Acun Dedomu dinliyorduk. Yok neymiş küplerin üstünden atlayıp havuzu delerek atış yapçakmışım yok nenem. Ama aç kalmamak ve para için yapçaktım. Para için ayrı planlarım vardı ama işimizi garantiye almalıydık. Şüko pokumsusunun bir şeyler yapacağı yoktu zaten iş başa düşmüştü.
X X X
Skor 3-7 yeniyorduk üç oyunu da ben kaybetmiştim ve takımdakiler beni öldürecekti. Gerzekler bir boktan haberleri yok zengin olunca görcem onları götümden ayrılmayacaklardı.
Hhehehehehehehrhehhehhehehehehh
Oyunu kazanmış ve lehmecun yiyorduk soğanlı soğanlı.
Ohhh missss.
Adaya geldiğimizde canım çok sıkılıyordu ve acıkmıştım. Karnım tok dursun diye sıçamıyordum bilee. Fakirken bile aç değildim offfffff.Akşam olduğunda Acun'un adamlarının kullandığı sandala atladım ve Acun Dedomun sarayına girdim. Uyumamıştı ve mal arklarıyla içip "hayy maşalaağh" diyip duruyodu. Acun Dedom da iyice bunamıştı anca para sıçıyordu. Paralarını çalayım da gör sen. Bizi aç bırakmak neymiş gör sen. Yavaşca yukarı çıktım ve siyah kapılı odaya girdim. Oda da pokum hariç her şey vardı. Kapıyı kapattığımda burnuma osuruk kokuları geliyordu. Kapının arkasımda bok vardı. Lan benn bu kadar pis değilim ıyykkkkk. Burnumu tıkayıp Acun Dedomun yatağının üstünde duran kasayı mucağıma aldım. Bir şeyi saklarken görünür yere koymak bu değildi ama Acun Dedomun bundan haberi olmadığı için mutluydum. Kasayı direkt sırtlayıp yavaşça aşağı indim. Kasayı açmayla uğraşamazdım şuan. Parmak uçlarımda yürüyüp tam kapıdan çıkarken arkamdan 'hay maşaallahhhh' sesi gelmesiyle oraya döndüm ve mal mal bana bakan Acun Dedoma baktım. Kaşlarını çatmış bana bakarken bir anda parmak arası terlikğini çıkarmış arkamdan koşmaya başlamıştı. Tabikimsi ondan daha hızlı olduğum için koşup sandala atladım ve kürekleri çekmeye başladım,arkamda bana bakan gözü yaşlı bir Acun Dedom bırakmıştım.
X X X
Kasayla birlikte Şükonun adasına gittim ve onu sırtlayıp sandala attım şimdi Arabistana gitme vaktiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASLI YARİM
RandomBen Şükriyesu ve ben badgörrlümmm. Ona aşık olmuştum. Okulun badboyuna mafya ve kaslı aşkıma Şükriyettine... Şükriyesu❤Şükriyettin