Evet Arabistan'a gelmiştik mal Şüko hala uyuyordu. Onu denize atıp tüm parayı ben alacaktım ama güzel yüzüne dayanamamıştım. Acun Dedomdan aldığım paralarla birlikte Şükoyu sırtladım koşturarak insanların toplandığı alana doğru ilerledim. Ayı oynatıyorlardı çok komim bir şeymiş gibi insanlar da salak salak ellerini çırpıp ağızlarını eşşek kadar açmış mal mal gülüyorlardı. İleride kutunun içinde olan paralara kaydı gözüm. Tabii ki onları çalmayacaktım. Başka planlarım vardı ama şuan başka şeylerle ilgilenmem gerekiyordu.
Şüko uyanmış mal mal etrafa bakınıyordu. Ensesinden tutup peşimden sürüklemeye başladığımda hiçbir şey demiyordu. Beyni yok aq.
Şimdi gidip planlarımızı uygulama vakti.
X X XMüneccim boku yediğim için alışveriş merkezini bulmuş oradan Acun dedomdan çaldığım paralarla Şükoya ayı kostümü almıştık. Şimdi de sokaklarda gezip insanlara Şüko'nun ayı olduğunu inandırmaya çalışıyordum. Gerzekler inanıp paraları önüme atıyorlardı. Gözlerim ilerideki kartal model arabalara takılmıştı. Yaklaşık otuz tane vardı. Herhalde zengin Arap adamlarından biriydi. Şüko'nun ipinden tutup koşarak onların yanına ilerledim. Para nerdeyse orada ben vardım.
-Bak Şüko bunlar zengin biraz daha kıvırt ki bize para versinler hadi göreyim seni.
-Tamam tamam merak etme sen.
Şüko ayı olduğunu unutup dansöz gibi kıvırtmaya başlamıştı. Planım işe yaramış arabanın birinden ihtişamlı kıyafetleriyle bir adam çıkmıştı. Arapça bir şeyler söyleyip salak salak gülüyordu. Cebinden çıkarttığı külçe külçe altınları yan tarafa koyduğum çuvala atıyordu. Şüko kendini kaptırmış benden bile güzel kıvırtıyordu. Şüko'nun kıvırtmasına karşı adam altınları bize atıyordu. Hayatımda yaptığım en iyi planlardan biriydi. Şimdi adamın peşinden gidip diğer paralara el koymak vardı. Adam yavaş adımlarla arabasına binerken Şüko'yu kolundan tutup arkadakı develerle dolu kamyona atladık. Bu araba da zengin kelin arabalarından biriydi. Şüko kıyafetini çıkarıp terler içinde bana bakıyordu salak salak sırıttığı sırada Şüko'nun kafasında kahverengi yani bok rengi bir sıvı belirmişti. Deve Şüko'nun kafasına sıçmıştı. Deli gibi anırırken kafamda akan bokla yerimden sıçramıştım. Şimdi tam anlamıyla boka batmıştık.
Gözel kızımız Şükriyesu
Yakışıklı badboyumuz Şüko
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASLI YARİM
RastgeleBen Şükriyesu ve ben badgörrlümmm. Ona aşık olmuştum. Okulun badboyuna mafya ve kaslı aşkıma Şükriyettine... Şükriyesu❤Şükriyettin