Hoseok pov.
Tükör előtt ülve szemezni a saját izzadt, zilált külsőmmel egy elég érdekes dolog.
Végig nézek vállamon, lecsúszott nagyméretű pólóm mentén, és rá kell jönnöm, hogy nem is vagyok olyan rossz. Kulccsontom szépen kilátszik, nyakam is egy elég jó példány és állcsontom is egy elfogadható ívben ér véget.
A tökéletes összkép érdekében felhúzom pólóm alját és megböködöm az alhasamat.
-Sziasztok kockák.- mosolygok rájuk.- Miért néztek ki ilyen hülyén?
-Mert ülsz, állj fel és akkor méregesd magad.- hallom meg magam mögött Yoongi hyung hangját, ami miatt eléggé zavarba jövök és gyorsan lehajtom a fejem.- Naa, Hobi... A bicepszed még nem is tanulmányoztuk át.- nyalja végig felső ajkát szemöldökét húzogatva.
-Olyanom nincs is.
-Már hogyne lenne. Hova tűnt az előző "de szexi fuckboy vagyok" éned?
-Megölted. Amúgy is sértés, hogy annak tartasz. Nem csak szexre kell valaki.
-Hát persze. Fogadjunk.
-Oké. Egy hétig a pasim leszel.
-És romantikusan kell viselkedned velem, de semmi erotika.
-Benne vagyok- rázok vele kezet és csak utána folytatom- Bébi- kancsintok rá.- Egyébként nem mondtuk mit kap a vesztes.
-Hmm~ szerintem a legjobb az lenne, ha utána egy hétig a vesztes szolgálja a győztest.
-Tökéletes- bólintok- mindig is akartam egy kis rabszolgát.
-Na akkor megtudhatod milyen érzés annak lenni.
A fogadás megtétele után gyorsan lezuhanyzok és egy frissebb külsőt varázsolok magamnak. Felveszem váltóruhám és magamra fújom parfümöm. Miután végzek mindennel elindulok Yoongi felé, aki jó pasim módjára megvárt engem, ezért kezét megfogva mosolygok rá.
-Indulhatunk?- bólint egyet és összefűzzük ujjaink.- YoYo baba nem vagy éhes?
-Ez a becenév szörnyű- háborodik fel egyből- Amúgy meg de, éhes vagyok.
-Szokásos kajálda?
-Szokásos kajálda.- ismétli meg mondatom, ezzel jelezve egyetértését.
Természetesen jó "top" módra kifizetem mindkettőnk részét, és a hazafelé vezető úton továbbra is kézen fogva megyünk, amire néhány ember furán néz ránk, de ez ugyan kit érdekel.
Dormhoz érve nyitnánk ki a bejárati ajtót, hogy végre hazaérhessünk, de az egyszerűen nem nyílik.
-Ezek kizártak minket- motyogom Yoonginak.
-Nincs nálad kulcs?
-Miért lenne? Te talán hoztál magaddal?
-Dehogyis. Minek az. Csak csengess be.
Teszem amit mond és meg is halljuk a tárgy jellegzetes "dallamát", amit egy elég érdekes hang követ, ezután pedig a többiek hangos nevetése szűrődik ki és ekkor nyílik az ajtó.
-Hát ti?- kérdezi könnyeit törölgetve Jin.
-Kizártatok.- adom meg a rövid és tömör választ.- De min nevettek ennyire?
-Kookie a csengőt próbálta utánozni- jön oda nevetve Jimin is.
-
Óó~, szóval ő volt az. Na mindegy, gyere YoYo baba, el akarok feküdni.
-Menjünk.
-Nanananaa, YoYo baba? Együtt aludni? Miről maradtam le?- sétál elénk Nam.
-Yoongi a pasim.- jelentem ki teljesen egyszerűen.
-És ezt mikor akartátok közölni?
-Csak egy hétig leszek az- csatlakozik a beszélgetésbe Suga.
-Mert utána mi leszel?
-A szolgám- mosolyodok el és vállát átkarolva indulok meg vele a szobámba, mire ő elmotyog valamit, amit nem teljesen értek, talán a tipikus "álmaidban" szöveg lehet.
Elfekszünk az ágyon és mellkasomra húzom, hogy még közelebb legyen hozzám. Kezével elkezd kis köröket rajzolni hasamon, amihez azt hiszem hozzá tudnék szokni.
Ebben a helyzetben sikerül elég hamar elaludnom és már csak azt veszem észre, hogy reggel van. Suga tincsei csikiznek, ahogy bőrömhöz érnek, mégis kellemes érzést nyújtanak. Elkezdem kisöpörni szeme elől a szanaszét álló fürtöket, majd munkám végeztével egy puszit hagyok feje tetején.
Ki kell használnom ezt a maradék hat napot.- határozom el magam.
Mivel Yoongi mostanában biztos nem kel fel, hisz nála jobb alvót még sosem láttam, ezért hajkoronájával kezdek játszani. Kellemes puha érintése van és igazán jól néz ki.
Nem tudom mennyi ideje piszkálhatom, mert morogni kezd és nyújtózik egyet, de utána csak még jobban odabújik.
-Jóreggelt YoYo baba.- puszilok feje tetejére újra.
-Neked is drága HoHo.- jelenik meg egyből egy nagy mosoly ajkain.
-Na jó, ez tényleg szörnyű.- nevetem el magam.
-Most miért?- biggyeszti le ajkait- Tök aranyos.
-Inkább te vagy aranyos.
-Te pedig túl nyálas.
-Ez volt a lényeg, nem?- húzom magamra egész testét, hogy át tudjam ölelni.
-Fiúk- szól egy kopogással együtt Tae és már be is nyit.- Ohh, hoppá. Miről maradtam le?- húzódik szinte már vicsorrá téglalap ajka.
-Együtt vagyunk- morogja mellkasomba.
-Mióta?- lepődik meg.
-Tegnap óta.
-Azta... Nem gondoltam, hogy ti ennyire közel álltok egymáshoz.
-Fogadtunk. Ezután egy hétig a rabszolgám lesz.
-Vagyis Yoongi úgy érti ő lesz az enyém.
-Na jó, ez nekem sok. Elfelejtettem mit akartam... De jót beszélgettünk, sziasztok.
-Tae egy fura fiú...- gondolkodok el- Na mindegy. Ma elviszlek egy randira.
YOU ARE READING
Fogadott romantika ×Sope×
Fanfiction"-...Fogadjunk. -Oké. Egy hétig a pasim leszel. -És romantikusan kell viselkedned velem, de semmi erotika." Saját történet.✨