-Hobii~ olyan rég csináltam- kelt fel és máris a derekamra ül.- Tudom hogy te is szeretnéd- mozgatja meg magát.
-Mit csinálsz?- kérdezem meglepetten. Így sem keltett még senki.- Egyáltalán hogy vagy fent nálam korábban?
-Pisilnem kellett, de állt. Szóval gondoltam akarsz valamit csinálni.- olyan közel hajol hozzám, hogy ha kicsit előre emelem a fejem összeérnek ajkaink. Ezt kihasználva adok egy apró puszit rá.- Hé, mit csinálsz?- ugrik fel rólam.- Vesztettél!
-Ugyan YoYo bubus, abban semmi erotikus nincs, ha adok egy jóreggelt puszit a pasimnak. Kérsz még egyet?
Nem válaszol semmit csak visszamászik mellém és felém tartja az arcát. Elmosolyodok aranyosságán és gonoszságán is, amiért ilyennel próbálkozott. Adok neki még egy puszit, és én is tartom egyért az enyém.
-De ez akkor se volt szép.
-Hoseok, nem kívánsz?- görbíti le ajkait. Erre most mit kéne mondanom?- Azt hittem sokkal könnyebben nyerni fogok.
-Ilyen egyszerűen nem adom át a győzelmet.
-Én sem- nyújtja ki rám a nyelvét.- Mára is terveztél valamit?
-Mindig én találom ki, mondd te mit szeretnél.
-Országon kívüli úticél lehet?
-Hát persze, az egy napban simán megoldható...
-Lehangoló vagy. Semmit sem akarsz.- mondja unottan szemforgatva.
-Megígérem, ha lesz egy szabad hetünk, mint a mostani elviszlek oda, ahova csak akarod.
-Kérlek erről készítsünk írásos és hangi bizonyítékot is.- mászik ölembe.
-Ma feltűnően bújós kedvedben vagy.
-Tudom, simogass- adja ki az utasítást és összekuporodik ölemben. Előveszem fiókomból a feltűzhető macskafüket és hajába rakom.- Miért van nálad egy olyan?
-Még egyik rajongónk adta egy dedikáláson és nagyon megtetszett. Neked pedig kifejezetten jól áll, olyan színű, mint most a hajad.
Beletörődően visszahajtja fejét ölembe én pedig tovább játszok tincseivel. Mutatóujjammal megvakargatom álla alatt, ahol a macskákat szokták. Feljebb emeli fejét, hogy jobban hozzá tudjak férni.
-Ki a jó cicus?- gügyögök neki.- Kitaláltam mit csinálunk ma, viszont a füleknek maradni kell.
-Hülyének fognak nézni.
-Dehogy, a környezetbe fogsz olvadni.
-Egy feltétellel, ha te is veszel fel.
-Ennyit bevállalok.
Ezt megbeszélve elindulunk az általam kiválasztott úticél felé a macskafülekkel. Egész sokan fura arccal néznek ránk, de van aki felismer, ezért egy közös szelfit szeretne.
-Megjöttünk- állítom meg Yoongit, mielőtt automatikusan menne tovább.
-Ohh, ezért kellettek a fülek- néz rám egy érdekes mosollyal és benyit az ajtón.
A helyiségben puffok vannak rakva, fotelek, kaparófák, amivel otthonos hangulatot adnak az egész helynek.
A macskák ide-oda járkálnak, ezért cipőinket papucsra cseréljük és útközben megsimogatünk egy-egy cicát, aki szimpatikusnak, vagy csak simán érdekesnek talál minket, ezért odajön.
Helyet foglalunk az egyik fekete bőr hatású kanapén és a kirakott étlapot kezdjük el átlapozgatni. A legtöbb kávé nevében valamilyen formában benne van a macska, vagy köze van hozzá.
-Neked melyik tetszik?- nézek fel a kínálatból, hátha Yoongi többre jutott.
-Túl nehéz választani.
-Mindegyik nagyon jól hangzik.- értek egyet vele.
Még egy ideig válogatunk és mire sikerül döntésre jutnunk jön egy szintén macskafüles pincér lány, aki felveszi a rendelésünket.
-Én egy Icey Meow-t szeretnék.- mondja Yoongi a lapot nézve.
-Én pedig Milky Neko-t.- bólint a lány és már távozik is.
-Örülök hogy van hozzá magyarázat, mert sose jöttem volna rá mi micsoda.
-A tiéd azért érthető, mindenki jegeskávéra gondolna, bár az enyémről is kitalálható, hogy latte.
-Jó, azért lehet rá következtetni.- mondata után nagy szemekkel néz mögém- Hoseok... Maradj nyugodt, egy közeledik.
-Nem akarlak megijeszteni, de felőled is jön egy. Körbevettek.
-Ki ez az aranyos cica?- simizi meg füle tövét, az ölébe elkényelmesedő cukiságnak.- Selymes- olvassa le a nyakörvön lévő kis bilétát.- Milyen fura név. Viszont nagyon találó.
-Az enyém Meowita- nevetek fel és simogatni kezdem a kis szőrgombócot.
Rendeléseink mellé a lány hozzátette mennyire cukik a füleink, és nagyon kedvel minket, ezért egy közös fotóért kapunk a kávénk mellé kis sütit.
-Tök menő, hogy vanília fagyit raknak a jegeskávémba. Nagyon finom- nyalja körbe ajkait és a cicának is ad egy kis ételt.- El se hiszem hogy még macska kaját is adott- mosolyog a szőrkupacra.- Egyébként szeretnéd megkóstolni?
-Inkább kihagynám köszönöm- fintorodok el.
-A kávéra gondoltam- neveti el magát, miközben válloncsap.
-Ohh, azt megkóstolom. Te is szeretnéd?- bólint, ezután poharat cserélünk.- Hmmm... Ez tényleg baromi finom.
-Nagyon jó ez a hely. Abból is szeretnék.- mutat a sütimre. Levágok belőle egy szeletet a villámmal, és arra felszúrva nyújtom felé. Boldog arccal majszolni kezdi, míg Selymes nem nyújtózik egyet és állítja bele Yoongi combjába karmait.
Összeszorítja szemeit és magában tartja a szavakat, amik most utat törnének, amin én csak felnevetek.
-Remélem téged is megkarmol- mormogja orra alatt.
-Engem szeretnek a cicák.
-Eddig én is ezt hittem.
-Dehát szeret téged- itt hagyok egy kis szünetet- kaparófának használni.
Ezen újra felnevetek, de Yoongi csak szemetforgatva néz a macskára, aki megint kényelmesen döglik az ölében. Meglágyul tekintete és simogatni kezdi, mire doromboló üzemmódba kapcsol.
-Többször kéne ide jönnünk.
-Ha szeretnél néha szakítunk rá időt.
-Hoseok, a néha az nálad nagyon kevés. Nem havonta akarok jönni.
-Jólvan, akkor gyakran is jöhetünk.
-Mindjárt jobb- mosolyog rám.
Még egy darabig elcicázgatunk, aztán megyek fizetni. Ez a hét elég sokba kerül nekem... Bár nem mintha túl jelentős lenne.
Yoongi egy utolsó búcsút vesz Selymestől és hazaindulunk. Jó sok időt töltöttünk itt. Mikor kiérünk megfogja kezem és felém fordulva egy olyan mosolyt kapok, amit talán még sosem láttam tőle.
-Köszönöm hogy elhoztál, nagyon jól éreztem magam- kicsit megemelkedik és egy puszit ad arcomra.
Imádom vele tölteni a napjaim.
YOU ARE READING
Fogadott romantika ×Sope×
Fanfiction"-...Fogadjunk. -Oké. Egy hétig a pasim leszel. -És romantikusan kell viselkedned velem, de semmi erotika." Saját történet.✨