-Ma elviszlek egy randira.
-Hova megyünk?
-Ahova csak szeretnél.- puszilok a fejére. Elkezd agyalni, majd egy szokatlanul nagy mosoly jelenik meg ajkain.
-Dínós fagyiii!!
-Én úgy emlékszem az egy krokodil.
-Az egy dínó- néz rám morcos szemekkel.
-Jó, jó megyünk a kihalt hüllő fagyizóba.
-Hoseok~!- kiált rám és egy párnával kezd püfölni... Sose néztem volna ezt ki a morcos Yoongiból, hogy egy fagyi így megmozgatja.- Egyébként is, a krokodil mikor halt ki?
Még egy darabig fetrengünk az ágyban, majd öltözni kezdünk és elindulunk a cél felé. Úgy emlékeztem közelebb van, de már egy csomó ideje csak megyünk. Na nem mintha bánnám hogy körbesétálhatom mellette a várost. Arcunk alig látszik ki a sapi és hajunk takarásából ezért kevesen ismernek fel minket, ezzel megnehezítve amúgy is bonyolult odajutásunk.
Mikor végre sikerül megtalálni a keresett célt már én is megkívánom a fagyit, és lelkesen állunk be a sorba.
-Milyet kérsz?
-Citrom. Az a legjobb. És te?-néz rám.
-Szerintem zöldalma.- rámosolygok és átkarolom a derekát. Egész jól megy ez a romantika dolog. Asszem...
-Majd megkóstolhatom?
-Persze, ha én is a tiéd.- bólint és pont sorra kerülünk. Megmondjuk mit kérünk és nézzük ahogy egy fagyi halmot kanalaz össze, amit aztán egy Yoongi által választott fekete tölcsérbe rak. A végén még egy csoki réteget is kap a hatalmas adag fagyi. És én még azt hittem simán megeszek két gombócot.
-Köszönöm a fagyit szolga.- nyújtja ki rám nyelvét.
-Csak le ne harapjam- nézek rá perverz mosollyal.
-Könnyebb dolgom lesz, mint azt elsőre gondoltam.- húzza egy elégedett mosolyra fagyitól hűvös, kissé nedvesen csillogó ajkait.
-Nem szalasztom el egy YoYo szolga baba lehetőségét.
-Mondd ezt pár nap múlva.- mutató ujját nyelvére helyezi, majd a hideg végtagot végig húzza nyakam mentén. Tettétől kiráz a hideg, de akkor se hagyom magam.
-Hova szeretnél még menni?- kérdezem meg, figyelmen kívül hagyva előző kijelentését.
-Leülünk a szigetre?- mutat az innen még nem látható hely felé. Szeretek ott lenni, nézni a vizet, gyönyörködni a kacsák segg rázásában, Yoongiba...
-Persze- hamar odaérünk és a szokásos legtávolabbi padot foglaljuk el. Felém fordul és kinyújtja nyelvét.- Mit szeretnél?
-Megkóstolni.
-Mit?- húzom mosolyra szám, ahogy a fagyi helyett elképzelem mit tudna még kóstolgatni. Erre csak sóhajt és szájával lecsap a zöldalmámra.- Hé, mit csinálsz?
-Kiszolgáltam magam.- nyalja körbe száját, hogy a szélén maradt fagyi se vesszen kárba. Biztos vagyok benne, hogy direkt csinálja.
-Azt ígérted én is kapok.- felém nyújtja én pedig már tudom is mit fogok tenni. Loptam magamnak egy kis színes kanalat, és most azzal szedek ki egy kisebb adagot. Repcsiset kezdek játszani és teljesen véletlenül Yoongi kulccsontjára csúszik, a fránya műanyagról.- Jajj, neharagudj.- mondom mintha meglepődnék, majd odahajolom és először végig nyalok rajt, majd az egész felületet bekapom, ahol fagyis lett. Nyelvemmel ízlelgetem és egy váratlan pillanatban szívok is a vékony bőrön, ami YoYo halvány színen, szinte egyből meglátszik.
-Ugye tudod hogy veszítettél?- kérdezi, miközben zavarát próbálja leplezni.
-Mi? Miért?- basszus...
-Ez azért elég erotikus volt én úgy gondolom.
-Tévedsz. Megtisztítottalak csak a fagyitól. Pontosítás kéne a szabályokhoz.
-Szerintem tökéletesen pontosak voltak. Viszont, hogy lásd kivel van dolgod folytathatjuk, ha a következő tét, a te esetedben az előző duplája lesz.
-Két heti szolgaság?- sóhajtok, bár eléggé megkönnyebbültem.
-Igen, bár ha így haladsz a hét végére, már egy évig uralkodni fogok feletted.- neveti el magát.
-Csak kiprovokáltad.- hümmögve bólint és tovább nevetgél.
Egyáltalán mi a romantika és erotika között a különbség? Ha azt sugallja tekintetével, hogy csinálj már valamit, akkor nem tudom megállni. Bár muszáj lesz, mert biztos vagyok benne, hogy direkt csinálja.
-Ennek a tölcsérnek szenes íze van.- szólal meg, a hosszú perceken át tartó némaság után.
-Mi mást vártál? Már a kinézete se volt biztató.
-Rasszista- forgatja meg szemeit.
-Tudod, hogy nem úgy értettem.
-Tudom, na menjünk.
-Gyere asszony.- állok elé, úgy hogy a hátam lássa. Kapok egy farcsálló tekintetek, mire muszáj megmagyaráznom mit akarok.- Nem szeretném, hogy megfájduljon a lábad a setálástól, ezért inkább viszlek.
-Nem vagyunk olyan messze.
-Te akartad, hogy romantikus legyek, szóval ne állj ellen. Ugorj!
-Ez mitől lenne az?- kérdezi miközben hátamra vergődik. Fészkelődik egy kicsit, hogy megtalálja a számára legkényelmesebb pozíciót.
-Mert közel lehetsz hozzám. Nem érzed mennyire nekem simulsz?
-Perverz- motyogja, amit csak azért hallok meg, mert fülem mellett van a feje.
A táv felénél már kezdem érezni Yoongi súlyát, még ha nem is túl sok. Erőt véve magamon folytatom az utat, nem engedve a kísértésnek, hogy saját lábaira helyezzem. Lehet megérzi ezt, ugyanis vállamra hajtja fejét és amennyire tud ölel. Tettével csak még több elszántságot ad, hogy hazáig tudjam vinni.
Otthonunkhoz érve érzem, ahogy teste elernyed. Próbálok minél óvatosabb és halkabb lenni, hisz biztosra veszem, hogy alszik.
Beérve biccentek a mászkálóknak, akik értve a helyzetet csak integetnek, vagy hasonlóan tesznek, mint én.
Mikor végre elérek az ágyig, óvatosan elfektetem a hétalvót, majd ruháim ledobálása után mellémászok. Apró puszit adok homlokára és összedöntöm sajátommal. Hiába van még csak koradélután, csatlakozok a pihenéshez.
Valami jó programot ki kell találnom holnapra, csak jobban vigyázva a fogadás feltételeire...
DU LIEST GERADE
Fogadott romantika ×Sope×
Fanfiction"-...Fogadjunk. -Oké. Egy hétig a pasim leszel. -És romantikusan kell viselkedned velem, de semmi erotika." Saját történet.✨