{1}

567 29 4
                                    


"Δεσποινα σηκω επιτελους"

Ακουστηκε η εκνευριστικη φωνη του αδερφου μου αλλα το μονο που εκανα ηταν να μουγκρισω και να αλλαξω πλευρο.

Αχχχ υπνος!

Το καλυτερο μου.

Ξαφνικα ενιωσα καποιον να πεφτει με φορα πανω μου κανοντας με να ανοιξω αποτομα τα ματια μου και να βγαλω ενα επιφωνημα πονου.

"Ρε ηλιθιο ανεγκεφαλο πλασμα σηκω απο πανω μου θα με πεθανεις"

Φωναξα στον αδερφο μου ο οποιος με ειχε καταπλακωσει.

"Επιτελους ξυπνησες"

Ειπε γελοντας και σηκωθηκε απο πανω μου ενω εγω του εκανα ενα ωραιοτατο κωλοδαχτυλο.

"Αντε βγες να ετοιμαστω"

Του ειπα και αυτος εγνεψε ενω βγηκε απο το δωματιο.

Μπηκα στο μπανιο και αφου εκανα τα απαραιτητα ξανα γυρισα στο δωματιο για να ντυθω.

Φορεσα ενα μαυρο τζιν με σκισιματα ενα ασπρο τοπακι και την nike ζακετα μου.

Εβαλα τα vans παπουτσια μου και αφου αρπαξα την τσαντα μου κατεβηκα στην κουζινα.

"Παλι εδω εισαι εσυ;"

Ειπα στον Αρη ο οποιος καθοταν με τον Χρηστο στην κουζινα και κατι συζητουσαν.

Τωρα τελευταια ολο στο σπιτι μας την βγαζει.

"Λεει και μια καλημερα ο κοσμος"

Ειπε ειρωνικα.

Εγω φτιαω τωρα να του φερω κανα βαζο στο κεφαλι;

Αρπαξα ενα μηλο και δαγκωσα μια μπουκια κανοντας το χαρακτηριστικο "κρακ".

"Φευγω"

Ανακοινωσα και εβαλα την τσαντα στον εναν ωμο μου.

"Κατσε ερχομαστε και εμεις"

Ειπε ο Χρηστος και εγνεψα ενω κατευθηνθηκα προς την πορτα.

Βγηκα απο το σπιτι με τα αγορια να με ακολουθουν απο πισω.

"Θα ερθεις με την μηχανη;"

Με ρωτησε ο αδερφος μου και εγνεψα αρνητικα.

"Με περιμενει η Νικολετα"

Του απαντησα και ξεκινησα να περπαταω προς το παρκακι οπου εχουμε δωσει ραντεβου.

Το πολυ σε τρια λεπτα ειχα φτασει μονο που η Νικολετα οπως παντα εχει αργησει οποτε πρεπει να την περιμενω.

My Best Friend's BrotherМесто, где живут истории. Откройте их для себя