"Και για εξηγησε μου τωρα Αθανασιαδη για πιο λογο μαλωνατε;"
Με ρωτησε ο διευθηντης και σηκωσα αποτομα το κεφαλι μου να τον κοιταξω αφου τοση ωρα προσπαθουσα να βγαλω ενα γαμημενο παγακι μεσα απο το σουτιεν μου.
"Δεν φταιω εγω κυριε ο Οικονομου δεν με αφηνε να φυγω"
Απαντησα υπερασπιζομενη τον εαυτο μου ενω ακομα προσπαθουσα να βγαλω το παγακι.
Το καταραμενο στο τελος θα λιωσει εκει μεσα και θα αρρωστησω κιολας εξαιτιας του μαλακοπιτουρα.
"Τι λες μωρη ηλιθια που φταιω κιολας εσυ μου εριξες πρωτη καφε στο κεφαλι"
"Ιιιι ψεμα εγω σου εριξα καφε γιατι ηθελα να με αφησεις εσυ το συνεχισες ομως σαν σωστος μπουφος που εισαι!"
"Τι σκατα ειναι παλι αυτο το μπουφος;"
"ΕΕΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ"
Ακουστηκε η επιβλητικη φωνη του διευθηντη και το βουλωσαμε και οι δυο.
"Οικονομου βαρεθηκα να στην χαριζω συνεχεια καιρος να τιμωρηθεις και εσυ!"
Ειπε ο διευθυντης και ενα νικητηριο χαμογελο χαραχτηκε στην μουρη μου.
"Και ειχα μια σκασιλα"
Μουρμουρισε αδιαφορα ο μπουφος απο διπλα μου.
"Δεν θα σας δωσω αποβολη αλλα για σημερα θα φυγετε απο το σχολειο και θα παρετε κανονικα απουσιες"
Ειπε και εγνεψα θετικα ενω σηκωθηκα απο την καρεκλα.
"Και αυτο εσεις το θεωρητε τιμωρια δηλαδη;"
Ρωτησε ο Αρης ετοιμος να γελασει και τον κοπανησα στο μπρατσο.
"ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΦΥΓΕ ΠΡΙΝ ΧΑΣΩ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΜΟΥ"
Φωναξε ο αλλος και ο Αρης βγηκε απο το γραφειο γελωντας ενω εγω τον ακολουθησα κλεινοντας την πορτα πισω μου.
Χωρις να πω κατι εφτιαξα την τσαντα στον ωμο μου και ξεκινησα να προχωραω προς την εξοδο αλλα λιγο πριν βγω απο την αυλη του σχολειου ενιωσα ενα χερι να τυλιγεται γυρω απο το μπρατσο μου και καποιον να με τραβαει προς το μερος του.
"Ποιος σου ειπε να φυγεις γατακι;"
Ρωτησε αλαζονικα κρατοντας με ακομα απο το μπρατσο και ρολλαρα τα ματια μου.
"Δεν χρειαζετε να μου το πει καποιος μπουφε για αυτο ασε με!"
Απαντησα προσπαθωντας να φυγω απο το κρατημα του αλλα ματαιος κοπος.
YOU ARE READING
My Best Friend's Brother
Teen FictionΗ Δεσποινα μια δεκαεφταχρονη μαθητρια του λυκειου..Ολα φαινοντε υπεροχα,ολοι νομιζουν οτι η Δεσποινα ζει την ιδανικη ζωη που καθε εφηβο κοριτσι θα ηθελε να ζησει..Κανεις ομως δεν εχει κατσει να νοιαστει πραγματικα για αυτη,να μαθει τι στο καλο της ε...