{2}

338 22 6
                                    

"Σε συμπαθησα"

Ειπε καθως περπατουσαμε στον διαδρομο του σχολειου μιας και ειχε χτυπησει για διαλειμμα.

"Ναι οκ και εσυ κατι κανεις"

Απαντησα καπως αδιαφορα και αυτος χαχανισε.

Με την ακρη του ματιου μου παρατηρησα δυο φιγουρες στο τελος του διαδρομου να μαλωνουν.

Και επειδη ως γνωστον ενδιαφερομαι για τους αλλους και δεν ειμαι καθολου κουτσομπολα προχωρησα προς το μερος τους και ο ενας απο τους δυο ηταν ο Αρης ενω ο αλλος ηταν ενας τυπος απο την ομαδα μπασκετ.

Παντως για μπασκετ πολυ κοντος ειναι..μαλλον μπηκε στο πλυσιμο!

Ναι λογικα αυτο ειναι.

Τελος παντων στο θεμα μας.

Και οπως ελεγα γινεται να υπαρχει καυγας και να μην ειναι εκει ο Αρης;

Ο τυπος ευθυνεται σχεδον για ολους τους καυγαδες του σχολειου..Δεν τον νοιαζει κανεις και τιποτα,ειναι κατα της εξουσιας και απλα χεστηκε αμα παρει αποβολη ή οτιδηποτε αλλο.

Εκτος απο αυτο ειναι ο μεγαλυτερος player ολου του σχολειου μην σας πω και της πολης διοτι εχει παει με οτι εχει 2 ποδια και ειναι θυληκο..Εξαιρεστε εμενα γιατι δεν προκειτε να του κατσω.

Ακομα.

Φωνουλα μπορεις να βγαλεις τον γαμημενο σκασμουλι;

Αλλα να μου πειτε πως γινεται να μην τον θελουν ολες οταν ειναι 1,90 κατι στο υψος με κατι πλατες κολαση και 8pack και με αυτες τις φλεβες στα χερια του και τα φουσκωτα μπρατσα του γεματα τατουαζ και ολους αυτους τους μυς...Αχχχ Δεσποινα σκασε ειναι μαλακας!

"ΕΙΠΑΜΕ ΒΟΥΛΩΣΤΟ"

Φωναξε ο Αρης και κολλησε τον τυπα αποτομα στον τοιχο κανοντας τον να βγαλει ενα επιφωνημα πονου.

Αυτοι τωρα ουσιαστικα ειναι σαν τον Δαβιδ με τον γολιαθ ενα πραγμα..Ο ενας 1,70 και ο αλλος 1,90.

Σας αφηνω να μαντεψετε ποιος θα καταληξει στο νοσοκομειο!

"Με ακους;"

Ακουστηκε μια φωνη και γυρισα προς το μερος του Στεφανου.

Καλε τον ειχα ξεχασει αυτον.

"Εε..ναι ναι σε ακουω"

Απαντησα και ξανα γυρισα να κοιταω τον καυγα.

"Παντως ο τυπος πρεπει να μαθει να διαχειριζεται τα νευρα του"

Συνεχισε αυτος να μιλαει μονος του ενω εγω σκεφτομουν να τους χωρισω ή οχι;

My Best Friend's BrotherWhere stories live. Discover now