petit spoiler😵😇

62 4 1
                                    

SPOILER

🔽








⏬❗🔰

⏬❗🔰

⏬❗🔰

⏬❗🔰

❗🔰

❗🔰

Laia Manchon és una aprenent mèdica de disset anys del vaixell Phoenix. Va ser arrestada per traïció i continua sent perseguit pels seus actes. Aprenem a través d'un flashback, un mitjà de comunicació freqüent al llarg del llibre, que els pares de la Laia, dos dels científics més brillants dels vaixells, van violar la doctrina Gaia experimentant l'exposició a la radiació en nens mentre estaven sota l'ordre del vicecanceller Antoni. Antoni va amenaçar amb matar Clarke si no obeïen. 


Un cop Laia se n'assabenta, es fa amiga d'una noia, Lily, a la sala que es debilita a mesura que augmenta l'exposició a la radiació. Setmanes després, Laia finalment dóna la demanda de Lilly per ajudar-la a morir. Això persegueix Laia durant tota la primera novel·la. Ella culpa a Roger Via de la mort dels seus pares, ja que poques hores després d'haver confiat el seu secret sobre l'experimentació de l'exposició a la radiació en nens, Wells es va dirigir al seu pare, l'actual canceller, per donar-li la notícia. Com que el canceller Via no ho sabia i el vicecanceller Antoni va negar qualsevol implicació en la qüestió, els dos pares de la Laia van ser executats. Com que el sistema de seguretat va demostrar que tenia accés al laboratori, Laia també va ser votada culpable pel consistori i enviada a confinament.

La mare de Roger Via va morir d'una malaltia desconeguda mesos abans de la missió dels 100, moment en què s'enamora de Laia. Un cop sentit sobre el pla d'enviar 100 delinqüents juvenils, inclosa la seva xicota Laia, posa l'Eden Tree, l'únic planç salvat del planeta abans de l'Èxode, que serà enviat a la Terra amb ella. És l'únic que realment és conscient dels problemes amb els recursos de la Colònia.

La millor amiga d'Eric Corbella va ser arrestada per robar pastilles per ajudar-la a dormir, tot i que el seu germà creu que va ser per robar menjar per a nens més petits. Després d'escoltar que els 100, inclosa Julia, serien enviats a la Terra, Eric s'enfronta al vaixell de llançament disparant accidentalment al canceller Via durant el procés. A la terra, la Júlia roba la caixa de medicaments que Laia necessita per salvar la Carla, morint d'intoxicació per sang d'una ferida. Un cop confessa el seu crim, Kylian vol que la executin, però Roger convenç als altres de explulasar a la Julia i Eric del campament, però, abans que puguin ser explulsats el campament es posa en flames.

Bruna Fabregas és una resident fenícia de disset anys, la millor amiga de Roger Via. Es va enamorar d'un valdenita, Arnau. Tenint en compte que Walden és l'estació més pobra de la Colònia, el seu amor estava prohibit. A través de diversos flashback, descobrim el motiu de la seva detenció: un embaràs injustificat. Perd el bebè durant la seva detenció. Mentre estava a la presó, Arnau no tenia ni idea que fos internada. Durant la commoció creada per l'intent d'Eric de pujar al vaixell de llançament, Bruna aconsegueix escapar. Torna a Arnau i després a la seva mare. Com que la seva mare va convèncer el vicerector Antoni, Bruna és perdonada pels seus crims, però aviat s'adona de la greu situació en què es troba la Colònia. El primer llibre acaba amb el destí de Bruna poc clar, ja que Walden és de sobte tancat de Phoenix a causa de la manca de oxigen amb Bruna a dins.

El llibre acaba amb un incendi que va assolar el camp dels delinqüents. Carla mor a la flama. Eric s'adona que Julia ha desaparegut just abans que es produís el foc. La Laia i l'Eric van començar a buscar-la. Al campament, Asher és colpejada sobtadament per una fletxa. Els 100 s'adonen que no estan sols. ......

Els 100 - Sobreviuràs al desconegut (CAT)Where stories live. Discover now