Пролог

503 31 21
                                    

Един свят, две реалности.

Първият е този, който всички познаваме, а другият е чист, но опорочен от тъмни създания. Светът, в който живеем е без автомобили, без замърсяване на въздуха и водата. Битуваме спокойно и мирно. Той е огледален на този, който познавате като планетата Земя.

Една вселена обаче не може и без тъмнина. Какво е залезът без зората, денят без нощта или "ин" без своя "ян"? Така и в нашата реалност, тъмнината и опорочаването идват от ловците на спомени или още известни като крадци на сънища. Те изсмукват спомените и сънищата ти, оставяйки те празен, защото това е единствената им храна.

Във вашия добре познат свят те са известни като енергийни вампири. Избират жертвата си и по един или друг начин я довежда до побъркване, докато не получат взрив от емоции. Може дори да се стигне до психически срив. Двата типа същества в паралелните светове се проявяват в различни форми, но еднаквото в тях е способността им да абсорбират твоята енергия и светлина, за да оцелеят или да задоволят жаждата си.

В нашата реалност придвижването става чрез портали. Искаш да отидеш във Виена, Рим, Прага, Париж - една крачка и си там. Само трябва да имаш правилната парола и врата, защото има различни входове. От обикновените добре познатите до такива, с който можеш да обиколиш град или дори целия ни свят. С тях се пренасят тежки товари или стоки. Ползата им е предимно е в това, че няма смогове, няма замърсяване на околната среда, макар все да се намери някой, който да хвърли боклук на чистото. Но пък вие имате своите коли, влакове, самолети и кораби.

Е, в кой от двата свята избираш да бъдеш ти? Какво ще се случи? Мини през "вратата" и разбери
сам!

Редактор Dalia_Boboby

Огледален ЖивотWhere stories live. Discover now