Честит 8ми Март!
Мили дами, бъдете благи, красиви, глезени и щастливи!
Дано на днешния ден се чувствате прекрасно! Вие сте стихии, не забравяйте това! Светът има нужда от вашия огън и от вашите усмивки на жена!
________________________________________________
Глава 4
________________________________________________
Прибирам езика си и продължавам да милвам гръбнака му с горната си устна, правейки пътечка към омайващите му задни части. Падам на колене и го освобождавам от хватката си, колкото да откопчая и сваля дънките до колената му. От там той сам се отървава от тях.
- Колко голяма доза вдъхновение искаш, дяволице? - мърка гласът му.
- Толкова, че чак Полина да се разтресе от удоволствие, ако и покажа този спомен.
През това време го завъртам към себе си, а едноокият звяр е точно пред устните ми. Поглеждам го и се усмихвам лукаво. Вдигам поглед още по-нагоре към моя бог на греха, а той преглъща звучно. Ръката му гали бузата ми.
- Не е нужно да го правиш. Знаеш, че мога и без...
Не го оставям да довърши. Искам, искам да го усетя в устата си. Нека да трепери от удоволствие, а когато работи над новите си творения, да мисли как съм му дала моята версия на сутрешно кафето. Облизвам го сладко, той е моята близалка.
- Ммм, Даааа... - заравя ръката си в косата ми и я дръпва токова, колкото да ме възбуди, а с другата се подпира на плота.
Знам, гъдел го е, но с ръце минавам през прасците му и ги слагам на дупето му, нагласяйки таза му към лицето си, за да имам по-добър достъп до моя приятел - вълшебника от Ерата на динозаврите.
Рисувам с език всяка част от него, но стига съм си играла! Време е за сериозно разтърсване! Поемам го целия в устата си. Не, че успявам, но е важно желанието. Нали така казват? С желание всичко се постига, но не и тук. Все пак говорим за господин греховен!
- Дишай, моля те! И да не се задавиш от лакомията си! - Така ли ще ми говори?! Ще види той! Засмуквам го, карайки го да затегне хватката си в косата ми.
- О, даааа!
Издърпвам се назад още докато го смуча, а езикът ми прави движения наляво и надясно. Щом стигам до ръба на главичката, правя кръгове по обиколката ѝ и рязко го поемам отново. И пак. Поемайки го, давам дупето му към мен и задавам темпото на играта си.
KAMU SEDANG MEMBACA
Огледален Живот
RomansaЕдин свят - две реалности. Сродни души, намиращи се в която и да е вселена. В едината реалност вратите са просто част от интериора, но в другата... В другата са портал към възможностите. Е, имаш ли смелост? Мини през вратата и разбери в кой от дват...