N/A
In poza e protagonista.Poveste noua yay.Lejionari sper sa va placa.
***
*Din perspectiva Ilincai*Incerc sa gasesc un autobuz bun de patru ore,dar de ce ar veni un autobuz cu destinatia pe care o vreau?Asta-i karma,sa mor eu.Oh,uite inca un autobuz ,fie ce o fi.Cobor de pe trotuar cu pachetul de tigari in mana si ma intrept spre autobuzul sau autocarul,mai bine spus, visiniu.Imi cumpar un bilet si ma asez pe ultimul scaun din spate lasand ca urechile sa imi fie invadate de The Pretty Reckless.In scurt timp adorm si uit de problemele create.
"Domnisoara,am ajuns!"spune cineva in timp ce ma zgaltaie violent.Ce eu sunt o marioneta aci?
"Ce,ce?Unde?"ma trezesc buimacita.
Ce?Doar pentru ca eu dorm pe mine nu inseamna ca si sarcasmul meu o face.
"Oradea"
"ce?"
"Am ajuns in Oradea."
"oh,multam"Spun in timp ce imi iau catrafusele si imi intrept fundul sexi afara.Woa.Asta da oras mare.Hm,care ar fi sansele sa ma intalnesc cu Codrin pe aci?Amu ce as rade ,gandesc ca un plod de doi ani care il idolarizeaza pe Ken.Ce sa faci?Se intampla.
Mno,amu ce fac?Ii seara si sunt in gara in timp ce niste idioti ma privesc ca pe o curva la rotisor.
"Oh,taaaxi."
Spre surprinderea mea acesta opreste,iar eu deschid usa brutal si intru cu gratia unui hipopotam.
"Care este destinatia?"
"Cel mai apropiat hotel"spun abtinandu-ma sa spun du-ma unde vrei.Ce?Se potrivea.
In curand ajungem noi in fata unui hotel cu doua stele,un motel mai bine spus,cu tigla rosie-caramizie ,peretii crem,de un singur etaj.Ii arunc banii taximetristului si murmur un multumesc anevoios.
Deschid usa presupusei receptii si dupa ce imi platesc sederea in acest umil acoperis ma intrept spre camera cu numarul 13.Numarul meu norocos.Pe bune.
Deschid usa si sunt intampinata de praful insistent din camera,eh,lasa ca mere.Imi arunc chitara in coltul camerei si rucsacul pe pat,imi schimb hainele urmand sa port o pereche neagra de skinny jeans taiati in genunchi,bocancii mei negrii,un tricou cu Guns'n Roses si un hanorac pe care era imprimat "Go away".Perfect.
Imi iau telefonul si portofelul,urmand sa incui camera in urma mea.Nu vreau vizitatori nepoftiti.Si cu asta ma intrept spre primul bar.
Dupa ce merg eu cu fainosag trei strazi reusesc sa gasesc un barulet in care intru cu tupeu si ma asez pe scaunul de la bar,ignorand mirosul de adolescenti transpirati imprimat cu voma.Pe astia nu i-o invatat nimeni ca bauturile nu se amesteca?Amu ce sa le fac.
"Ce sa fie?"ma intreba un blond de vreo 25 de ani.
"Whiskey."Iar dupa doua ore pot spune ca is manga.Ii platesc lu' ala,ca doar avem bani,da cum sa nu.Ce cardu' ii plin.Vreti si voi?A-pai nu va dau ca ma lasati fara in pula mea.
"Domnita are probleme?"spune cineva din spatele meu in timp ce eu ma sprijin de un stalp si incep sa vomit.
"ouch.Domnita la ananghie,vine printu' "spune baiatu' a carei voce imi este asa cunoscuta in timp ce imi tine parul ca sa pot vomita in pace.
Dupa ce termin de borat matele ma intorc si il vad chiar pe Codrin Bradea,inca tinandu-mi parul.Daca asta e un film,e a dracu' de prost regizat.
"Pun pariu ca arat ca un zombie"
"mm,domnita se insala.*sughite* Domnita e sexi"Oh deci nu doar eu am beut prea mult.
Nu tin minte decat ca m-am apropiat si am inceput sa il sarut cu pasiune,de unde nu ma intrebati,dar era a dracu' de bine.***
Imi deschid incet ochii si simt cu durerea de cap persista asupra mea ca raia,ba sa mor eu ca nu mai beau.Imi dau usor patura jos,dar cand sa ma ridic simt doua brate in jurul meu.Ce dracu'?
FUCK?CE DRACU' AM FACUT ASEARA?
Okay,ma intorc usor si il pot vedea pe Codrin cum doarme adanc sforaind ca un purcelus adorabil.Zi-mi te rog ca nu am facut nimic aseara...Imi fac curajul si ma uit sub plapuma.Mare greseala.ah,nu putea macar sa imi lase lenjeria pe corp,macar?!
Cum dracu' scap eu de aci?Daca se trezeste o sa fie cea mai stanjenitoare chestie din viata mea.
OH,poate daca ma las in jos...
Si imediat ce gandesc incerc sa ii desfac mainile ... Banuiam eu ca nu o sa mearga.Zici ca e pironit aci,sa mor eu.Tactica a doua esueaza lamentabil cand incerc sa ma las in jos deoarece el ma strange mai tare in brate si incepe sa se miste.Fir-ar!Fir-ar!Panica!Panica!Panica!