A doua zi m-am trezit cu o durere de cap îngrozitoare şi de asemenea m-am trezit pe jos.Muzica vecinului meu auzindu-se în tot blocul.Ahh,cred ca îşi bate joc de mine!
M-am ridicat încet şi sigur de pe podeaua incomodă şi mi-am verificat instinctiv telefonul.
Doua apeluri şi cinci mesaje.
Iar toate sunt de la Codrin.
Primul mesaj
"Buna dimineaţa,vrei sa ieşim la o cafă?"
Al doilea
"Bine,sa înţeleg ca nu ai chef?"
Al treilea
"Deci..nu? Bine,nu îi "
Al patrulea
"Acum sa nu îmi zici ca faci ca data trecută şi nu mă mai cauţi! O sa vin după tinie! "
Al cincilea
"Meow"Am început sa zâmbesc şi i-am trimis un mesaj.
"Nu ai somn de dimineaţă? Meow "
Îi trimit mesajul şi după merg îmi fac rutina zilnica urmând sa ma joc vreo trei ture de CounterStrike,ase ca de dimineaţă. Iar după puţin timp primesc un mesaj.Codrin.
"În sfârşit ai răspuns.Îmi făceam griji.E ora unu.Nu e foarte devreme.meow "
Reply: "pentru mine e. Ce ziceai de cafă? "
Codrin: "să fii gata în douăzeci de minute vin sa te iau"
Eu: "ştii unde stau? "
Codrin: "evident "
Eu: "când m-ai urmărit? "
Codrin: "problema mea.acum nu mai trage de timp."
Eu: "binie"
M-am îmbrăcat repede cu un hanorac negru cu nişte aripi pe el, un tricou cu Slipknot ,bocancii şi blugii mei norocoşi şi am ieşit în fata locuinţei incuind uşa.-Neata soare.
-Buna şi tie Codrinel.
-Ni mă merem acu sau te holbezi la fundu meu sexi?
-Merem ca pot sa fac asta şi din mers.Spun şi încep sa rad.
-Spune-mi ceva despre tinie
-Ce ai vrea sa ştii?
-La ce liceu eşti?
-Am terminat liceul.
-Facultate?
-Am hotărât sa iau un an de pauză.
-Parintii tai te lasă?
-Pai sunt singură.Spun scotand un oftat lung.
-Tata a murit, iar mama, ei bine,mereu şi-a dorit sa aibă firma ei.Când a auzit ca vreau sa merg pe arte...a spus ca nu ma va susţine.Deci,în anul asta îmi intra mostenirea din partea lui tata.
-oh,îmi pare rau.
-nu e vina ta.
-hei! Stai asa.Atunci ai spus ca te aşteaptă părinţii!
-Am minţit.
Spun şi pe fata mi se poate citi un zâmbet diabolic.Dar nu stau mult şi încep sa alerg.
-ah,când o sa te prind!
-Când o sa ma prinzi ce vei face? Spun ironic şi continui sa alerg.