****N/A***
Dupa lupte seculare o venit si capitolul asta.Scz va iub.****
-Dar ce?
-Dar..
-Dar.
-De ce nu mai sunat?
-Pff.Ce as fi putut spune?
-pai..
-oh,da stiu. ”Heii Codrin,sunt tipa cu care ti-ai tras-o atunci,vrei sa iesim la un suc?”Spun si el tace,dar ince neluandu-si mainile de pe bratul meu.
-Mda,asta spunem si eu.
Spun din nou incercand sa ma eliberez,dar aparent nu reusesc.
-Ce-ai ai zice de introducerea: ”hei,sunt tipa care te-a ajutat sa faci Sambata cu Satana desi ai fost un dobitoc”?
-Nu e rea.
-Esti libera acum?
-Pai..
-Apoi haidi ma.
Imi dau ochii peste cap si dau din cap afirmativ.
-Ni ma ca ase se face.Stai aci ca te scot la o apa plata.
Spune si pe fata imi apare un zambet idiot.Il placeam mult.In astea doua luni mereu ma uitam la stremurile lui si pe youtube...asta si incercam sa imi aduc aminte ce se mai intamplase in noaptea aia.Dar va ramane un mister banuiesc.
Nu am mai stat mult si l-am vazut venind cu lucrurile lui.In sfarsit.-Te misti ca o baba in DiscoClub.
-Una sexy.
-Poate.
-Potie?Doar atat spui mei?
-Da ca dupa ti-o iei in cap.
-Ai si tu dreptatea ta amu.Nu am zis nimic pana cand am ajuns pe o strada de unde am cumparat inghetata de menta cu ciocolata si sucuri.Pff,ce combinatie misto.Ce sa zic?
Am mancat inghetata si dupa am fugit pe tobogane lasandu-l pe Codrin in urma uitandu-se ca la o nebuna.Nu trece mult si aud pasi in semn ca era in spatele meu.
-Pff,ce copilaroasa esti.
-Nienienie.
-Nu era in sens rau.Spune si zambeste intr-un mod dragut.Ne punem pe tobogan si facem asa-zisul trenulet,dar in timp ce coboram uit ca in mainile lui se afla inca sucurile asa ca ii dau peste maini si vars tot sucul pe noi.
-opss.
-Da,opss.
Repeta el dupa mine si eu incep sa rad.
-O fata normala s-ar fi plans.
-Daca eram o fata normala nu mai eram aici.
-Bine punctat.
-Stiu.Nu am stat prea mult si dupa am plecat acasa,urmand ca de data asta chiar sa vorbesc cu Codrin prin mesaje. Ce poate iesii rau din asta?Si pana la urma am adormit cu gandul la el,chiar daca asta era atat de siropos ca imi venea sa ma sufoc cu mamaliga.