*Din perspectiva Ilincai*
Oh,nu.Nu,nu,nu!Se trezeste!Ce fac?Ce fac?Ce dracu' fac acum?!Il vad cum se intoarce si da sa se ridice,asa ca profit de faptul ca sunt libera ca o pasare in colivie si ma tarasc pe jos unde ma varasc repede sub patul lui.
Il aud cum coboara din pat si isi pune picioarele chiar in fata mea.Acum pot aproba.Sunt sexii.Ah,Doamne ce dracu' am patit aseara?Hai ca poate scap totusi.Vad cu se uita in jurul lui si dupa se ridica si merge la baie probabil avand in vedere ca aseara am baut amandoi si miroseam ca boschetarii.
Ies repede de sub pat si ma imbrac repede cu lenjeria si un tricou de al lui deoarece al meu e sfasiat la proriu.Ah,nu putea sa il dea jos frumos?Adica nici nu vreau sa ma gandesc.
Ii aud pasii pe hol,oh,nu.O sa intre in camera.
E camera lui,idioato.
Taci constiinta tampita.
Chiar vrei sa ne certam acum?Chiar vrei asta?
Ahh,te urasc.Ma varasc din nou sub patul lui si chiar atunci el intra.Se fataie prin camera putin si apoi vad cum vine si se lasa la nivelul meu jos.
-Aham,poate daca nu as fi vazut hainele ai fi scapat cu asta.
Nu spun nimic,ci ii iau mana data spre ajutorul meu si ma ridic de sub pat.
-Nu stiu ce sa spun.
-Nimic.
-Atat?
-Pai aseara nu am spus nimic.Spune si imi face cu ochiul.O sa intru in pamant,jur.
*inghit in sec*
-Iti sta bine cu tricoul meu,apropo.Esti sexii.Spune prelungiind ”i-ul”.
-Oh,doamne.
Imi ridic blugii de pe podea si brusc ma trezec cu o palma peste fund.
-Ce dracu' o fost asta?!
-Nimic.Spune zambind draceste.Tot perfect era.
Ignorati a doua parte.El nu e perfect.
Ba cam e.
Taci,Doamne!Ce nu intelegi?
No,binie.Domne,ce copil-copac.Imi iau blugii de fata cu el si imi pun mana la spate sa imi caut telefonul si portofelul care spre usurarea mea erau acolo.
-Vrei o cafea?
-Ah,da te rog.Mergem spre bucatarie unde Codrin pune doua pastile pe masa si doua pahare cu apa.
-E nurofen.Te va ajuta cu durerea de cap.
Spune si dupa vad cum apa din paharul lui dispare.No,bine asa.
Imi iau si eu pastila si toata treaba asta nu mi se mai pare asa rea.Poate datorita lui.Se comporta asa normal.-Iti e foame?
-Nu,mersi.
-Ar trebui sa mananci.
-Nu imi e foame.
-Dar esti prea slaba.
-Codrin,nu imi e foame.
-Vei manca.Intrebase-m doar ca sa fiu politicos.
-Oh,Doamne cu ce m-am pricopsit?
-Cu mine.
Il vad cum sparge ouale si le pune intr-un castron alb mare,de plastic.Scoate cascavalul si in aproximativ jumatate de ora omleta lui miraculoasa era gata.Da mno cine sa o manance?-Mananca.
-Nu.
-Da.
-Nu.
-Da.
-Nu.
-Da.
-Da.
-Ha,ai zis da.Mananca.Cedez si iau trei furculite cu omleta si ma stramb inainte sa le inghit desi erau extreordinar de bune.
-Ai o tigara?
-Poftim.
Spune si imi intinde un pachet de Kent.
Merg la geam si incet sa fumez cand vine si el cu o tigara in mana.-Deci cum te cheama?
Oficial,mai stanjenitor de atata nu se poate.