-Când o să mă prinzi ce vei face?
Spun şi alerga la tobogane unde mă urc în sens învers şi ajung la o bară de pompieri de vreo 5 metri. Asta o sa fie distractiv.
Codrin era jos şi nu reuşea să se urce pentru că aparent toboganele erau prea inguste pentru el.-Dă-te jos!
-Nope.
-Dar nu e corect!
-Ba da.
-N-o binie.Spune şi vad cum începe să se urce pe bară în sus.
-dar,dar ...
-Te prind.
-Dar îi imposibil!
-Nope.Spune şi din doua mişcări era sus. Imediat ce a dat să mă prindă am fugit şi m-am dat pe tobogan în speranţa că el este prea mare.
-BOO!
Dar... am uitat un lucru.Putea coborî pe bară. Aşa că jos am fost ridicată de Codrin şi începuse să mă tot în aer.
-O să ameţesc!
-Da nu-i bai!
-Codrin?
-Da?
-O să vomit!
-Amu îi bai!Spune şi mă lasă jos pe picioarele mele, iar eu încep imediat să vărs. Simt cu el vine de la spate şi îmi ţine părul în timp ce mă ia subtil în braţe. După ce termin de borât maţele, mă întorc precaută şi îl iau pe Codrin în braţe punând capul pe pieptul lui şi ascultandu-i bătăile inimii.
-Nu credeam să existe o persoană aşa sensibilă la stomac.
Spune el serios, dar eu încep să râd încet.
-eh.Te vei obişnui.
-Abia aştept.Spune şi schiţează un zâmbet diabolic.
-CODRIN!
-CE? UNDE ARDE?!
-UITEEE O PISIIICĂĂĂ!Spun şi alerg spre bietul pisoi negru abandonat.Îl iau în braţe şi încep să îl mângâi. Acesta începe sa toarcă şi se lasă pe spate întinzându-şi labuţele. Asta e prea dulce.
-Nu pot să cred.
-Ce? Întreb curioasă.
-Pisoiul primeşte mai multă atenţie ca minie.Şi l-ai văzut acum două secunde. Trebuia să ma fac motan.Spune şi eu încep să râd.
-Hai să mergem?
-Cafeneaua e în partea cealaltă.
-Codrin, mergem la mine trebuie să îl hrănesc.Spun şi încep sa merg spre casă.
-Să înţeleg că îl păstrezi?
-Da.
-Păi şi cafeaua?
-Poate aştepta.
-Toate din cauza lui ăsta?
-Dap.Spun vizibil amuzată.
-INCREDIBIL!
Spune şi eu izbucnesc în râs, dar mă întorc din drum căci o luasem înainte şi îl iau de după gât cu o mână şi îl sărut puternic.După asta se lasă o tăcere infernala,dar plăcută.
-Începe să îmi placă pisoiu tău jegărit.
Spune şi îmi strânge încet mâna în timp ce eu zâmbesc ca o idioată.
-Mie începe să îmi placă de tine.