4.

17 4 2
                                    


🐿️👩‍🎤👨‍🎤






Müzik dersi biter.
Alex" bakıyorum da dark Angeles hazır muthistiniz üçünüz de yani solist ve vokalistlerin uyumu harika"
Bella " teşekkür ederiz Alex ya sen? Yoksa her yılkı gibi ilham meleği gelmedi mi?"(!)
" Maalesef hem sesimde pek iyi değil ama sizi desteklemeknicin hep burda olacağım.
Jeanette " teşekkürler Alex"
" Rica akıl küpü jsjsjs"
" ALEX!!"
" ŞAKA YA akıl küpü şaka djdjsjsj " Alex koşarak uzaklaşır .
Eleanor" yeter bu kadar !! Ben acıktım ve öğle yemeğini bekliyecek gibi değilim kafeterya ya gitmek istiyorum ,yemek yemek istiyorum."
Bella " biz diyete girmemis miydik eleanor"
" Ya kanka zaten 48 kiloyum ne fazla ne az hadi hadi "
Theadore" ımmm şey birisi yemek mi dedi bende çok acıktım da kahvaltıyı doğru dürüst edemedim de...

FLASHBACK:

SAAT 9.00
"ALVİNN!!!!!!!!!!!"
" Bu Dave in sesi neler oluyor ?? Simon uyan !"
" Ne oldu theadore ??"
İkisi saate bakar
Simon" Bu gün okulla gitmemiz gerek miyormuydu?!"
İkiside aynı anda." ALVİNN!!!!!!!"
Alvin güzellik uykusundan uyanır.
" Ne var ne oluyor hepiniz adımı mi unutmamaya mi calisiyorsunuz?"
" Dün gece hepimize okula uyanmamak için yoksa sütümüze bir şeyler mi karıştırdın?!!!"
" Bilemiyorum Simon ah evet ve ben şimdi uyumaya " Alvin geri yerine yatar ve yorgani üstüne çeker .
Simon alvin'in üstüne atlar.
" LAN MAL KALK OKULA GEC KALDIK HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN!!!"
" AGH KALK USTUMDEN CEK ELİNİ BOGAZİMDAN NEFES ALAMIYORUM Bİ Bİ BIRAK!"
THEADORE" SUSUN. HADİ HAZIRLANIN GİDİYORUZ!"
" CABUK DEDİM"
DAVE " okuldan sonra görüşücegiz Alvin!"
" Ah günaydın sevgili Dave(!)"
Hepsi kalkar v ustunu giyer Alvin yavaş yavaş haraket ediyordur
SİMON" HADİ ALVİN!"
" Anladım anladım canım kardeşim (!)"
Hepsi apar topar arabaya biner
" Amanın bu araba da ne Dave bunu kimden çaldın ??'
"Kapa çeneni Alvin!"

FLASHBACK SONU

"Rica etsem atıştırmalık alabileceğim bir yeri gösterir misin kantin falan..?"

" Taabi tabikide gidelim daha sonra görüşürüz kızlar"
Eleanor ve theadore gider
Bella"benim yavrum büyümüş ve kendi kanatlarıyla uçuyor (?) Jebdjskajsnsjkssk"
İkisi de kahkaha atmaya başlar.....

..............

" peki ama bu şarkıyı mı yine söylemek istiyorsunuz yani müzik festivali için yeni bir tane yazsak??"
Bella bas' ını dolabına koyup bir yandan jeanette ile eleanor ile konuşuyordu.
"hesaplarımalarıma göre yeni bir şarkı yazsak yine 5 ya da 6 ay sürer yani bu müzik festivali'nin 2 ya da 3 ay sonrasında biteceğini gösterir bu yüzden pek iyi bir fikir değildir'
Elinde hesap makinesi ile konuşan jeanette , Emma dolabını kapatır ve dolabına yaslanır.

"ya biz daha az bir sürede hazırlar Sak yani sadece bir şarkı ile sahneyi çıkamayız en az iki tane olsun hem biz yeniyiz tanınmak ve ünlü olmak istiyorum "
" İstiyoruz"
" Ve sayre"
Eleanor"peki yetiştirilebilecek miyiz madem??"
Bella"işte onu bilemiyorum ama siz bana güvenin halledeceğiz siz de yeni sözler ve yeni şarkı bestelerin yenilikler bulun şimdi ben kafeteryaya gidiyorum geliyor musunuz?, -herkes kafasını evet anlamında sağlar- cuma günü olmayabilir ama yine de makarna da idare eder."
.....

" Acaba şarkı yemekler ile mi alakalı olsa? Hepimiz yemekleri seviyoruz...
Ye ye ye
İşte böyle
Hadi hadi hadii
Bir parçacık bir parçacık...."
Jeanette"bella sanki diyetteki kızlar için yazıyoruz saçmalama"
"Sadece şansımı denemek istedim"
Bella yemek standında sola doğru ilerleyip konuşurken biriye çarpar.
"Agh pardon "
"Hey bella!"
" Aaa Alvin ne güzel karşılaşma"
"Şarkınız harikaydı çok beğendim"
"Ciddi misin teşekkürler"bella kazanmaya başlar . Eleanor ve jeanette kıkırdar..
Eleanor hem kendine hem bella" nin tabldot' una yemek doldurur.
Eleanor" bu kadar yeter mi?"
" Evet yeter "
Alvin " efendim?!"
" Ha sana değil eleanora söylüyordum kusura bakma"
"Peki grup adınız nedir? solist sensin değil mi?"
" Dark Angels evet solisti benim"
" ben de solistim şarkınız grup adınızı uyuşuyor beğendim peki bizimle yemeği ne dersiniz??"
Bella eleanora ve jeanette a bakar .
" Peki olur."
Bella eleanor ve jeanette tabaklarını alıp Alvin ve diğerlerinin masasına doğru yürür
Bella Alvin gilin oturduğu yere bakar
3'ünün yüzü buruşur.
" Aaaa Biz oturma Sak daha iyi olur hayranların izin vermiyor malum ünlüsün belki başka bir sefere"
" A şey bilmiyordum peki siz bilirsiniz"

"bakın kim var pis iğrenç Dark Angels grubu Alvinciğimizin ve benim yanıma oturmaya falan gelmemişlerdir herhalde...(!) "
Masadaki birkaç kişi gülmeye başlar

Bella eliyle yüzünü kapatır ve başını geriye yatırır
" döveyim mi?!"
" Döv desem"
"Eleanor!! Hayır bella bugünlük yeter limit kotan doldu"
Jeanette ve eleanor bella'nin kolundan çekip uzaklaştırmaya çalışır .
Brittany masadan kalkar
"ayayay bakın korkak Lee hemen uzaklaşmaya başladı Bir de kendilerine Dark angels diyorlar.hhhaahahahah"

Alvin" galiba bu okulda artık benim olay çıkarmama gerek yok dave çok mutlu olacak." 😔😁
Simon " ALVİN!!"
THEADORE AĞZINA BİR ŞEYLER ATMAKLA MEŞGUL

" Sen kime korkak diyorsun ha!!! Lan SÜRTÜK!!"
Bella elindeki yemek tabldotunun hepsini brittany in kafasına döker .
" NE YAPTIĞINI SANIYORSUN GERİ ZEKALI AGHHH DAHA DÜN ALDIM BU ELBİSEYİ SANA BUNU ÖDETECEĞİM LEE!!"
Bella başını evet anlamında sallayıp Orta parmağını çeker "bekliyor olacağım "
Bella ve diğerleri boş bir yere geçer ve
oturur.
" YEMEĞİM!!! KEŞKE ÇÖP ATMASAYDIM!!"
ELEANOR "daha yeni aklı başına geldi...
şimdi de brittany çöp oldu ha -Güler - kusura bakma bebeğim ama ben yemeğimi veremem."
Jeanette" ben verebi-
" Teşekkürler kızlar ama gerek yok ben aç değilim'
Alvin gelir ve kendi yemek tabldonu bellaya verir .
" Benimkini alabilirsin" deyip göz kırpar ve kendi masasına gider
" Te te teşekkür ederim"
Eleanor"galiba duymadı"
Jeanette"Alvin mi fazla garip yoksa bizem bella mi fazla şapşallaşmaya başladı??"
Eleanor" cevap C havada romantizm var!!(!)" Jsjsjsjs
"İkinizde kapayın çenenizi ve yemeğinizi yiyin"
Eleanor" tamam kanka ne sinirleniyon jsjsksks?!"
......
Son dersten çıkarlar.
" neymiş babam ve bayan Rubin okulda olmadığı için ceza almamışım neymiş buymuş neymiş oymuş amk"
Eleanor " sen onu boşver de şimdi ki cezayı ne yapacaksın bütün koridorları temizleyecek misin ciddi ciddi??"
Jeanette"temizlememe gibi bir şansı var mı!"
" Var mı? YOKK!!"

Jeanette"Yardım ederiz istersen çünkü tuvalletten daha kolay ?"
İkisininde telefonu çalar arayanlar
Jeanette' in babası  eleanorun annesi
" Hayır ikinize de teşekkürler galiba bu günde  randevuya cıkıçaklar  ve sizinde olmanızı istiyor  o yüzden teşekkürler siz gidin hadi hadi marş marş"
Eleanor " ama ..."
" Amasi falan yok hadi "
Bella ikisini arkadan ittirerek gitmelerini sağlar
" Peki akşam ararız "
" Peki öptüm babay"
Eleanor ve jeanette gider
.....

Emma koridorları temizlemek için  paspas ve araç gereçleri çıkarır
" Bu aptal nerde ?!!"
Telefonuyla brittany i arar " aghh cevapta vermiyor "
Yarım saat falan bekler
" Yarın gelsin da görür gününü !!"
Emma koridorları temizlemeye başlar 
Yarısına kadar gelir  ve yorulur  dolaba yaslanır ve telefonundan şarkı açar


Ve cebindeki aile fotoğrafını çıkarır

Ve cebindeki aile fotoğrafını çıkarır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ağlamaya başlar

" Sizi özlüyorum anne baba  olmuyor alışamiyorum sizi özlüyorum  herzaman yanlız olmaktan nefret ediyorum  neden ha ... 😭😭😭😭😭

.. ..Biliyor musunuz jeanette ve eleanor un ebeveyinleri evleniyor onlarda artık anne yada baba özlemi çekmeyecek onlar icin çok mutluyum onlar benim en iyi arkadaşlarım....

" Bella!"

HUMAN FORM OF LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin