Setelah semalaman tidur dengan kepala dan muka di pepek hasanah, aku tersedar apabila Hasanah bangun untuk mandi wajib. Tapi sebelum itu dia suruh lagi aku jilat pepek dia sampai dia pancut untuk kesekian kalinya dalam mulut aku.
"Arghhhhh, sedapnye pakcik, jilat lagi jilat lagi...masukkan lidah dalam-dalam" racau hasanah...
"crot crot", pepeknya memncut air ke dalam mulutku.
"Minum pakcik, sedut semua..aaahhh sedap", rengek hasanah. Tiba-tiba azan subuh kedengaran.
"Bangun lah pakcik, saya nak mandi wajib ni," kata hasanah sambil menolak kepalaku dengan kakinya.
Hasanah bangun dengan rambut yg menggerbang dan jubah yg berkedut menampakkan lagi kejelitaannya. Aku tidak berkelip memandangnya.
"Kenapa pakcik pandang saya macam tu? Dah-dah la mengelamun, mari ikut saya ke tandas, nak buang air ni," ajak hasanah sambil berjalan menuju ke bilik air sambil menarik kepalaku dengan menjambak rambut.
Di tandas Hasanah menyuruh aku baring di lantai kemudian dia menekapkan pepeknya ke mulutku.
"Minum pakcik jangan membazir setitik pun," air kencing memenuhi mulut sedikit demi sedikit. Apabila hampir penuh mulutku Hasanah mengangkat pepeknya dari mulutku.
"Kemam air kencing saya pakcik, jangan telan lagi, nikmati rasanya," arah Hasanah. Aku dapat rasakan air kencingnya berbeza rasa daripada kencing Khudaij. Bagiku kencing Khudaij jauh lagi sedap. Kencing Hasanah aku rasakan sedikit berbau hancing ( tapi hancingnya tak sama dengan hancing kencing yang aku tahu) sedangkan kencing khudaij takde bau atau jika ada bau, baunya ada haruman wangi yang hampir tak berbau. (Tak pandai sebenarnya nak describe, hanya yang merasai yang mengerti)
"Saya nak berak la pakcik....pakcik jadi manusia toilet pertama saya",kata Hasanah setelah selesai kencing dan aku minum semua kencingnya.
Hasanah pun terus merapatkan lubang najisnya ke dalam mulutku sehingga mulutku terkunci dengan duburnya. Hasanah melepaskan hajatnya sehingga memenuhi setiap rongga mulutku. Najisnya sedikit cair sehingga setiap ruang mulutku dipenuhi tahinya. Rasa masam manis seperti yogurt dan kelat, memang tak sama dengan rasa tahi Khudaij menyebabkan kerinduanku pada Khudaij makin bertambah.
Setelah selesai melepaskan hajat dan mandi Hasanah solat subuh. Setelah selesai solat dalam balutan telekung solatnya hasanah memanggil aku, sungguh cantik hasanah dalam busana solat membuatkan aku tergoda untuk kesekian kalinya.
"Baring atas katil pakcik, kepala tu biar lepas dari katil, stim la saya tgk pakcik makan tahi saya tadi..hihi," ujar Hasanah dan aku terus melaksanakan perintahnya. Hasanah menaiki kepalaku dan meletakkan mukaku di pepknya dan dengan ganas menoyeh-noyeh pepeknya ke muka dan mulutku sampai berdarah bibirku namun Hasanah nampak tak peduli dengan keadaanku. Lebih 40 minit dia memainkan pepeknya ke mulutku dan 3 kali pancut dalam mulutku.
Dari pengalaman aku dengan Hasanah, aku dapat satu ilmu bahawa rasa dan bau tubuh perempuan itu berbeza-beza dan najis serta segala yg keluar dari tubuh perempuan itu juga mempunya rasa dan bau yang berbeza, barangkali bergantung pada kecantikannya..wallahua'alam.
YOU ARE READING
Menjadi hamba abdi menantu
Non-FictionBerdasarkan kisah benar antara yahya dan menantunya