First time

8.7K 76 21
                                    


 Pejam celik pejam celik sudah seminggu aku tinggal bersama Anas dan Khudaij. Dalam tempoh itu, ada beberapa perkara yang aku lihat menarik perhatianku. Anas sebelum dia pergi kerja atau pulang dari kerja akan bersalam dengan Khudaij bukan bersalam dengan tangan tapi dengan kaki Khudaij, mencium dan menghidu setiap kaki Khudaij. Walaupun mereka cuba menyembunyikan kelainan itu dari aku tapi aku sempat lihat di sebalik pintu bilikku. Setelah Anas pergi kerja Khudaij pula akan berkurung dalam biliknya sampai Anas balik. Memang bosan juga aku tiada teman berbual.

Setelah seminggu berada di sini isteri dan anak anakku di kampung telah datang menziarahi kami di sini.

Di sini lah titik bermulanya aku sebagai hamba abdi Khudaij

Pada suatu hari aku masuk ke tandas kerana ingin mandi. Tanda ini berada di dapur jauh sikit dr ruang tamu. Ketika itu semua orang berkumpul di ruang tamu, berborak sambil tengok tv, cuma Khudaij saja yang tidak kelihatan. Tandas ni luas, mula-mula masuk ruang tandas dan di dalamnya ada satu lagi pintu utk ke bilik mandi.

Aku masuk tandas kemudian aku pun kunci pintu utama tandas. Ketika aku mula buka pintu bilik mandi aku tergamam kerana melihat Khudaij berkemban dengan kain batik. Sungguh indah lekuk tubuhnya dengan kulitnya yang putih berseri. Nafsuku segera bangkit, tidak dapat aku larikan pandangan mata aku dari menatap keindahan tubuhnya. Tak pernah seumur hidup aku melihat tubuh yang begitu indah dan sempurna, yang selama ini tersembunyi di balik jubah dan tudung labuhnya. 

Tiba-tiba Khudaij berpaling ke arahku dengan terkejut.

"Ayah!!! buat apa kat sini" wajahnya nampak tegas, dengan rambutnya yang mengurai indah menambahkan lagi kecantikannya.

"ayah ingat kan takde orang, ayah masuk nak mandi" jawabku terbata-bata. 

"Paappp!!" Khudaij menampar wajahku sampai aku terjatuh.

"Mata tu tengok kat mana?" soal Khudaij tegas. 

"tak ayah tak sengaja," sambil menggosok pipiku yang sakit. Aku dapat rasa bibirku berdarah ditampar Khudaij.

"Kau terangsang tengok tubuh aku ye, tengok kemaluan tu dah naik," kata Khudaij sambil menyepak kemaluanku. "puiihh..puihhh" Khudaij meludah ke wajahku sambil menampar mukaku sekali lagi.

Kemudian belum sempat aku bersuara, dia mengambil tali dan mengikat tangan aku ke belakang. Kaki Aku juga dia ikat. Aku cuba melawan.

"Diam!!! kalau tak aku bagitau semua orang yang kau nak rogol aku," ugut Khudaij.

Dia menyudahkan ikatan tangan dan kaki aku sehingga aku tak dapat bergerak dan  hanya dapat duduk secara melutut.

"Ayah terpesona tengok tubuh Khudaij ya? tak pernah tengok perempuan cantik perfect macam Khudaij ya? Macam bidadari kan Khudaij ni...hihi," kata Khudaij sambil tersenyum menggoda.

Demi Allah tak pernah lagi aku tengok perempuan cantik macam ni. Muka cantik mengalahkan artis, body perfect padat berisi, kulit putih halus gebu. Memang cantik gila. Kalah semua artis2, gadis2 iklan dan gadis mat salleh.

"Khudaij tahu ayah tak pernah jumpa perempuan secantik Khudaij kan?" kata Khudaij sambil membelai mukaku dgn tangannya. Aku cuma mengangguk.

Sambil tersenyum Khudaij mendongakkan mukaku mengadap wajahnya. Dan sekali lagi aku terpesona. "macam bidadari kan Khudaij ni?" kata Khudaij sambil meludah ke dalam mulutku.

"telan ludah Khudaij tu, sedap tu air liur bidadari cantik...hihi" kata Khudaij tersenyum.

Aku menelan ludahnya, rasa manis tawar. Masa ni nafsu aku dah naik tinggi walaupun bercampur takut.

Menjadi hamba abdi menantuWhere stories live. Discover now