Pejam celik pejam celik sudah tahun 2023, bermakna dah 4 tahun aku menjadi hamba dan toilet Khudaij menantuku sendiri...dan sekarang juga selain aku, anakku anas dan Abinya, isteriku dan anak-anakku yg lain (yusuf dan aina) telah rasmi menjadi hamba abdi dan toilet Khudaij. Sementara anak perempuan bongsuku iaitu aisyah dilatih oleh Khudaij dan Hasanah menjadi dominan.
Bagiku Khudaij ini salah satu manusia ajaib atau bidadari yg dilahirkan di dunia kerana mempunyai kecantikan yg luar biasa tanpa mekap , kecantikannya mengalahkan artis yg bermekap, bau peluh dan tubuh yg wangi dan harum, hatta kencing dan najisnya mempunyai bau yg menyenangkan dan membuat kami semua ketagih (jika tidak berlebihan mahu saja aku katakan bahawa kencing dan najisnya harum dan wangi, yang mana jika dia buang air di mana2 pasti kami akan kenal bahwa itu adalah najisnya).
Bentuk tubuhnya indah, perfect dan sempurna semenjak dr mula-mula aku kenal (umurnya 18tahun) sehingga sekarang . Dan manusia sepertinya sukar ditemukan di dunia ini dan aku bertuah diberi rezeki menjadi hamba abdi dan toiletnya.
Mungkin para pembaca menganggap aku berlebih lebihan di dalam memuji Khudaij namun begitulah realitinya..Mungkin kami para hamba abdinya memang memuja dan taksub padanya .
Nanti akan aku ceritakan kehidupan perhambaan Khudaij terhadap isteriku, aina dan yang lainnya. Dan juga bagaimana sifat dan ciri2 anakku aisyah yg sekarang menjadi dominan. Dan di antara anak-anakku aisyah lah yg paling cantik dan lain dr yg lain, dan itu menjadi asbab kenapa Khudaij dan kawan2nya mengajar aisyah tentang femdom.
Maaf buat para pembaca menanti...
YOU ARE READING
Menjadi hamba abdi menantu
Non-FictionBerdasarkan kisah benar antara yahya dan menantunya