Semenjak dari peristiwa di bilik air tu, saya selalu terbayang-bayang keindahan tubuh Khudaij, kelazatan najisnya dan kencingnya. Saya pun tidak faham mengapa sy menjadi seolah-olah orang angau. Selalu rindu utk melihat Khudaij walaupun kelibatnya, walhal kami tinggal serumah.
Dan semenjak peristiwa itu jugak, setiap hari aku akan breakfast dgn tahi Khudaij dan menghilangkan dahaga dgn kencingnya. Pernah satu ketika Khudaij keluar join jemaah masturat selama seminggu, selama tempoh itu hari-hariku penuh dengan kegelisahan merindui bayangan Khudaij.
Sepanjang ketiadaannya, Khudaij meminta kawannya utk menjadi penemanku selama seminggu. Namanya Hasanah, masih muda berumur 24 tahun. Telah berkahwin namun jodohnya tak lama kerana kematian suami. Wajahnya menarik dan cantik namun jika dibandingkan dengan Khudaij kecantikan Khudaij mengatasinya ibarat langit dan bumi. Tubuhnya pula kelihatan montok walaupun sentiasa memakai jubah dan tudung labuh. Sedikit tinggi dariku beberapa sentimeter.
Mujur ada Hasanah boleh juga jadi teman berbual dikala aku kesepian merindui haruman Khudaij.
"Hasanah macam mana kenal Khudaij?" soalku memulakan perbualan.
"pernah ikuti kelas pengajian di Darul ***** dulu sama-sama" jawab Hasanah.
"sama umur dengan Khudaij la ni?" soalku lagi.
"Tak lah Khudaij tu dari segi umur pangkat adik la, jauh beza. Khudaij baru umur 18 saya pula dah 24,"
Ketika bersembang dengan Hasanah, nafsuku memuncak teringat akan keindahan tubuh Khudaij. Mulutku menjadi haus teringat akan rasa nikmatnya kencing dan tahi Khudaij.
Aku gelisah, dan aku lihat Hasanah perasan akan kegelisahanku.
"pakcik nampak gelisah je. Teringat Khudaij la tu. hehe," gurau Hasanah sambil tersenyum menggoda dan mengenyit mata ke arahku.
Terkejut aku mendengar kata-kata Hasanah.
"err maksud Hasanah?" soalku terbata-bata.
" takde apa lah pakcik. Normal la kalau teringat kat Khudaij. Takde lelaki yang tak akan tertarik pada Khudaij, tua atau muda sama je. Kami yang perempuan pun terpesona dengan kecantikan Khudaij. Apatah lagi lelaki. Yang mati pucuk pun boleh naik pakcik kalau tengok Khudaij.." tutur Hasanah sambil gelak-gelak .
Aku terdiam. Nakal juga Hasanah ni kataku dalam hati. Aku memandangnya. Cantik juga walau tak setaraf Khudaij. Ketika asyik aku bernonolog sendiri dalam hati, tiba-tiba Hasanah bangun sambil menjambak kepalaku dan menekan kepalaku ke kakinya yang berbalut stokin.
"cium pakcik kaki saya!" terkejut aku dengan arahannya. Aku teragak-agak.
"tak yah malu-malu la pakcik, saya tahu pakcik ni dah jadi hamba dan toilet Khudaij. Dia dah cerita kat saya yang dia dah berjaya buat ayah mertuanya jadi hamba dan toiletnya" sambil tersenyum Hasanah menjelaskan kepadaku dengan tangannya masih lagi menjambak rambutku dan mengarah mukaku ke kakinya yang berbalut stokin.
Tercium bau stokinnya yang merangsang nafsuku. Tak pernah aku suka dengan bau stokin kecuali bau stokin Khudaij, dan Hasanah menjadi orang kedua yang bau stokinnya membuat aku ketagih. Arwah isteriku (ibu anas dan anak-anakku) serta isteriku sekarang (namanya amalina) pernah juga aku cuba mencium kaki mereka yang berbalut stokin tapi aku tak suka dengan baunya.
Hasanah membuka stokinnya dan aku menjilat setiap inci kakinya.
"Hisap setiap jari kaki saya pakcik sampai bersih," arah Hasanah. Kemudian dia mengarahkan aku menjilat dan menghisap setiap peluh di betisnya dan menaik ke atas pahanya.
Kepala aku berada dalam kain jubahnya dan aku dapat menghidu haruman pepeknya. Tiba-tiba Hasanah menjambak kepalaku dan menekan mukaku ke pepeknya yang masih berbalut seluar dalamnya yang telah basah. Aku menghidu sedalam dalamnya dan dia mula membuka seluar dalamnya bagi membolehkan aku menjilat pepeknya.
"Jilat dalam-dalam pakcik dan sedut semua air yang keluar" erang hasanah.
Hampir satu jam dia kerjakan muka aku dengan pepeknya dan lebih dari 3 kali dia klimaks dan pancut dalam mulut aku. Aku minum aja cairannya. Sedap namun rasanya Khudaij punya lagi sedap. Dari itu aku tahu bahawa rasa pepek perempuan dan baunya berbeza.
Dan seminggu Hasanah bersamaku, jadilah aku hamba dan toiletnya. Tapi hasanah lagi sadis dari Khudaij sbb dia suka tampar dan sepak muka aku sampai berdarah. Dan aku juga tidak dapat tidur dengan cukup kerana Hasanah tak bagi lidah aku lepas dari pepek dan duburnya...sepanjang malam aku kena jilat sampai dia pancut dan tertidur, aku pun tertidur dengan muka di celah kelangkangnya dan apabila dia tersedar dia kejut aku supaya kembali jilat pepek dan duburnya sampai dia pancut pastu tertidur balik..begitulah sepanjang malam selama seminggu dia menemani aku.
*Nanti kena cerita lain bagaimana pengalaman jadi makan tahi dan minum kencing Hasanah..
YOU ARE READING
Menjadi hamba abdi menantu
SaggisticaBerdasarkan kisah benar antara yahya dan menantunya