VAŠE ROZHODNUTÍ:
Napsat Bluemu dopis
֎֎֎
Blue smykem zastavil před věznicí.
Když vystoupil z auta, překvapeně se musel uchechtnout, jelikož nečekal, že by se trefil do parkovacího místa. Kdyby ne, neřešil by to. V hloubi duše ale byl rád, že případně nebude muset řešit nějaké pokuty za špatné parkování.
Měl málo času, za čtyřicet pět minut začínala schůze v Samuelově kanceláři ohledně dalších postupů ve Wandině případu, jelikož vyšetřování bylo stále v plném proudu, ale naštěstí jim vše zatím vycházelo.
Měli lidi u policie. Měli Blueho milostnou minulost s Wandou, což chtěli použít jako motiv. Šílená bývalá, která se nepřenesla přes to, že si Blue našel někoho jiného? To by šlo.
Blue se měl stavit u policie, aby vyzvedl nějaké papíry, a pak se chtěl stavit za Wandou. Sám, z osobních důvodů. Všechno měl přesně naplánované, ale nic mu nevyšlo. Když projížděl kolem Felixovy školy (o týden později, co ho propustili z nemocnice), všiml si ho, jak odchází ze školy.
Uviděl i jednoho ze Samuelových mužů pověřeného Felixovou ochranou, ale stejně mu to nedalo. Měl přímo sportovní auto, o kterém Felix snad ani nevěděl, že ho má, jelikož spolu vždycky jezdili jeho nejnovějším BMW, a tak to riskl a zajel ke krajnici.
Felix kolem něj prošel, aniž by si výrazného auta všiml. do uší se právě dával sluchátka a z košile mu čouhala převázaná zápěstí.
Po celé té tragédii oba skončili v soukromé nemocnici, kde Samuel podplácel primáře, ne v nemocnici, kde Felix pracoval. A jelikož se tedy Blue s primářem dobře znal a věděl, že je na jejich straně, včera mu zavolal, aby se dozvěděl, jak na tom Felixovy rány jsou.
Pocítil radost, když mu doktor řekl, že to vypadá pěkně. Že se to nejspíš zahojí dobře, i když mu nějaké jizvy samozřejmě zůstanou.
Taky vystoupil z auta a chvíli Felixe následoval. Nejraději by se praštil za to, že to neustále dělal. Že prostě nedokázal nechat Felixe na pokoji. Ale omlouval si to faktem, že se rozešli teprve nedávno, a tak mohl být ještě v nebezpečí.
Takže do věznice přijel s půl hodinovým zpožděním jeho plánu.
Vyřídil všechno potřebné papírování a za chvíli už seděl na jedné straně neprůstřelného skla s telefonem před sebou a čekal, až dovedou Wandu.
Měl jí tolik co říct. Ale nevěděl, jestli toho bude schopný.
Wanda musela souhlasit s tím, aby ji Blue navštívil, a opravdu se bál, že dozorce za ním přijde se zprávou, že Wanda odmítla. To se ale nestalo, a tak za chvíli vstoupila v poutech do místnosti. Vypadala, jako by ve věznici strávila už několik měsíců a ne dva týdny. Vlasy měla rozcuchané a oblečení pokrčené.
Posadila se na židli a chvíli jí trvalo, než do ruky vzala sluchátko.
"Co chceš?" řekla dřív, než ji stihl Blue vůbec pozdravit. Nechtěl být na ní naštvaný, samozřejmě že byl, ale kdyby to ukázal, Wanda by si hned myslela, že má navrch.
"Málem jsi mě zabila, nemyslíš, že mám alespoň právo vědět proč?" zeptal se.
"Víš proč." Jasně. Samuel málem zabil jejího bratra, proto ona chtěla zabít Samuelova bratra. To už párkrát slyšel.
ČTEŠ
Late Night Sinners
Novela JuvenilJakmile Felixovi sundali ten otravný kus látky z očí, chvíli mu trvalo, než si zvykl na to náhlé světlo po několika hodinách ve tmě. Několikrát zamrkal. Zaostřil. A i když pořád neměl tušení, co se děje, rozhodně by nečekal, že Blue, jeho nejlepší k...