Yeosang telefonuna gelen çağrıyı cevaplamak adına çalışma masasına gelmişti. Hongjoong arıyordu. Aramayı cevapladığında Wooyoung bugün gelmek istemedi sen gel beraber kafeye gidelim demişti.
Kendine iyi geleceğini düşünen Yeosang kabul etmiş üstünü giyinmek için dolabına yönelmişti.
Jongho'da odanın diğer tarafında çalan telefonuyla salona gelmiş aramayı cevaplamıştı. Mingi ve Yunho aramıştı. İkili Jongho'nun üzgün olduğunu bildiği için onunda gelmesini teklif etmişti.
Jongho da kendine iyi geleceği düşüncesiyle salondan çıkmış, odasına ilerlemişti.
Yeosang kafeye geldiğinde boş olan bi masaya geçip Hongjoong'u beklemeye başlamıştı.
Kapının açılmasıyla Jongho'yu gören Yeosang şaşırmış ama aldırmamıştı.
Arkadaş (?) oldukları için yanına gelen Jongho'ya merhaba demiş konuşmaya çalışmışlardı.
"Kimi bekliyorsun?" Soran Yeosang'dı.
"Mingi ve Yunho biraz üzgün olduğum için beni de yanlarına çağırmışlardı ama hâlâ gelmediler."
"Neden üzgünsün ki anlatmak ister misin?" Sevdiğinin neden üzgün olduğunu merak ediyordu Yeosang.
Jongho konuşmaya başlamıştı. "Birinden hoşlanıyorum ama onu açılıp açılmamak konusunda tereddüt ediyorum. O yüzden biraz karmaşığım."
Yeosang'ın duyduklarıyla yüzü biraz düşmüştü ama farkettirmemek adına yüzüne sahte bi gülümseme takmaya çalışmıştı.
"Ah demek öyle. Neden kabul etmeyeceğine bu kadar eminsin? Belki o da seni seviyordur. Bana ondan bahsetmek ister misin? Yardım edebilirim."
Jongho kahkaha atmak istiyordu. Onu ona anlatmaya başladı.
"Hmm...O çok güzel ama ayrıca yakışıklı da... tıpkı bi heykele benziyor. Yardımsever ve bi o kadar da eğlenceli genelde arkadaş çevresiyle takılır. Kendisiyle yeni tanıştık sayılır. Biraz daha dış görünüşünden bahsetmek gerekirse sarı saçlı, yeteri kadar uzun ama benden kısa, elleri çok güzel gözlerinden bahsetmek bile istemiyorum ve son olarak gözünün kenarında doğum lekesi var."
Yeosang Jongho'nun konusmasını hipnoz olmuş gibi dinlerken kendini de o kişiyle kıyaslıyordu. Kendinden bahsettiğinin bile farkına varmamıştı.
"Onu ne kadar güzel anlattın. Çok seviyor olmalısın bence gidip ona açıl mesela şimdi gidebilirsin?"
Jongho bu kadar salak olduğu için gülmemeye çalışıyordu.
"Gitmeme gerek yok ki."
"Nasıl gerek yok şansını dene git. Kalk hadi!!"
"Diyorum ya gitmeme gerek yok çünkü şuan sevdiğim kişiyle konuşuyorum."
Yeosang gelen itirafla yanaklarının al al olduğuna emindi ve mutlu olmuştu. Onu ona anlattığını fark ettiğindeyse kendine kızmıştı.
Anlattığı kişiye o kadar odaklanmıştı ki son söylediği cümleyi sonradan beyni algılamıştı.
"B-ben..." diyebildi Yeosang. Ne demesi gerektiğini bilmiyordu.
"Bir şey söylemek zorunda değilsin. Benden hoşlanmıyorsan seni anlarım. Cesaretlenmişken itiraf edeyim dedim. Neyse gitmem gerekiyor bizimkilere kızmam gereken konular var."
Yanından ayrılan Jongho'nun peşinden gitmek için ayaklanmıştı Yeosang. Hızlı yürüyüşü yüzünden adımlarını genişletmek zorunda kalmıştı.
Kolundan tuttuğunda onu ters yöne çekiştirip kafe ile başka bi dükkanın arasındaki ara sokağa sokmuştu.
"Neden cevap vermemi beklemiyorsun! Belki evet diyeceğim aptal mısın sen?!"
Sinirli çıkan sesine aldırmadan konuşmuştu.
"Belki hayır diyeceksin buna hazır deği-"
Sözü yarıda kesilmişti çünkü dudağına minik bir öpücük bırakılmıştı. Yapılana şaşıran Jongho gözlerini sonuna kadar açmıştı.
"Evet diyorum şimdi gidebilirsin!"
ikisi de mutluydu, birbirlerine bakarak gülüyorlardı.
"Başka biri diyince nasıl üzüldüm haberin var mı senin?"
"Ben de red edileceğim için nasıl üzüldüm haberin var mı?"
"Artık üzülmek yok."
"Evet yok."
-
ferhatlar ve küpekler giremez
yeosang
arkadaşlar ağlıyorum sanırımwooyoung
niyehongjoong
noldu da agliyonyeosang
cok mutluyum
jonghoda benden hoşlanıyormuswooyoung
simdi sevgili misiniz sizyeosang
eveT COK MUTLUYUM İŞTEhongjoong
ise yaramiswooyoung
cak bro 🤜🏻hongjoong
caktim bro 🤛🏻yeosang
ne?wooyoung
yok bişi askm
git sevin hadi senyeosang
plan yaptiniz dimi
salaklaRRRRRhongjoong
evet çünkü daha fazla dırdırini cekmek istemiyorduk
(dır dır acicik doğru ama mutlu ol diye yaptik)wooyoung
sonuc olarak mutlusun bence kizmamalisin
birlestirirsek ayiririz !!!yeosang
kızmıyorum
ee hongjoong artik sende açıl su çocuğahongjoong
boşverin beni
gidiyorum ben annemi arayacağımwooyoung
bu ne kadar iğrenç bi mazeret 😬yeosang
katılıyorumwooyoung
yeosang anlat neler dedi merak ediyorumyeosang
arayayim miwooyoung
tm arahongjoong
ben deee
konferans yapinyeosang
ananla konussana sen :Dhongjoong
açmadı :(wooyoung
kaçmaya çalıştım demiyorsun da acmadi diyorsun amk salağıhongjoong
yani konferans yapıyoruz?yeosang
he he ariyom simdi>>>>>>>>>>
evwt kitap seongjoong ama jongsangdan bisi olmazhadi bai 💟😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
can i have your number? | Seongjoong [✓]
Fanfictionson zamanlarda buz patencilerine merak salan seonghwa ülkesinde yapılan olimpiyatları izlemeye gider fakat yanında oturan çocuk güzelliği ile dikkatini dağıttığı için odaklanamaz. Olimpiyatin sonunda cesaretini toplar ve ondan iletişim kurmak adina...