hwacx
hongjoong
hazır misin geliyorumhonqute
gelmene gerk yok
bugün gitmeyecegimhwaxc
neden gelmiyorsunhonqute
halsizim biraz
soğukta kalmisim sanırımhwaxc
bu sicakta nasil hasta oldunhonqute
özür dilerim hasta olduğum icin amkhwaxc
😔😔
kizma hongjoong abi
ne bilim yaz yani sasiridm birazhonqute
abini sikeyim seonghwa|
iki ruzgar essin hemen halsiz düşüyorum napabilirimhwaxc
amk evine gelswm ne yapabilirsin ki|
yanında biri var mıhonqute
yok wooyoung gelecekti ama izin vermedim notları alsin diyehwaxc
yeosang gelseydihonqute
o hic gelmesin 1 haftadir çıkıyorlar ama 7/24 jonghodan bahsediyor sinirimi bozuyor
geberirim daha iyihwaxc
tm ben geliyorum o zaman
hadi seonghwa yaparsın koçum|
gaza geldim|honqute
anaskm hoşt|
gelmene gerek yok diyorum yarina iyilesirim zaten git kampüse senhwaxc
çok geç
geldim bile ac kapıyıhonqute
iyi ki gelme dedim amk|Çalan kapıyla yerinden kalkan Hongjoong kapıyı açmış Seonghwa'nın içeri geçmesini beklemişti.
Seonghwa'nın içeri girmesiyle alnında hissettiği dudaklarla afallamış, bu ani hareketle kalbi hızlanmaya başlamıştı. Kulaklarının kızardığını anlamıştı.
"Ne yapıyorsun?" Dudaklar alnından ayrılınca konuşmuştu.
"Ateşin var mı diye kontrol etmek istemiştim."
Hongjoong içinden ateşim yoktu ama şuan var diye geçirmişti. Hongjoong kapalı kapının önünde beklediklerini farkettiğinde onu salona geçirmişti.
"Bir şey içmek ister misin?" Seonghwa kafasını hayır anlamında sallamıştı.
"Ateşin yoksa ağrıyan yerlerin var mı?"
"Eklemlerim ve boğazım ağrıyor, ayrıca dediğim gibi halsizim onun dışında pek bir şey yok gelme demiştim zaten sana. Boşuna dersleri kaçırıyorsun." Kendini biraz kötü hissetmişti Hongjoong. Tabii ki ona bakmak için gelmesi hoşuna gitmişti ama bebek değildi ki o.
"Susar mısın? Gelmek istediğim için geldim. Bugün sana bakıcılık yapacağım." Ağzını açmış tam konuşacak olan Hongjoong'u bölmüştü.
"Üzgünüm itiraz kabul edilmiyor yalnızca kredi kartı." Hongjoong denilene gülmüş pes edercesine ellerini öne getirip başını eğmişti.
"Pekâlâ."
"Aç mısın? Açsan sana mükemmel aşçılık yeteneklerimle çorba yapabilirim."
Hongjoong elini çenesine koymuş düşünüyor gibi bi' yüz ifadesi takınmıştı.
"Aslında tavuk suyu çokta kötü olmazdı. Uzun süredir yemiyorum hemde."
"Peki. Başka isteğiniz var mıydı?"
"Hmm...Yanında kimbap güzel giderdi."
"Tamamdır. Ama şimdi bana malzemelerin nerede olduğunu göstermen lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
can i have your number? | Seongjoong [✓]
Fanfictionson zamanlarda buz patencilerine merak salan seonghwa ülkesinde yapılan olimpiyatları izlemeye gider fakat yanında oturan çocuk güzelliği ile dikkatini dağıttığı için odaklanamaz. Olimpiyatin sonunda cesaretini toplar ve ondan iletişim kurmak adina...