The Beginning pt3

411 20 0
                                    

Yaşananlardan dolayı kendimi kötü hissediyordum. Harry ve Ron'un yanına gitmeye karar verdim.

Haklı bir nedenim olduğunu biliyordum ama birbirlerimize yaptığımız şey hiç hoş değildi.

Harry ve Ron'un yanına vardım. "Hey Harry, Ron sizden özür dilemek istedim. Yaptığımız şey hoş değildi. Sadece ben buraya geldiğimden beri bana kötü davranıyorsunuz ve babam hakkında kötü laflar da duyunca sinirlendim. Özür dilerim." dedim.

Harry, "Bizde özür dileriz. Baban hakkında öyle konuşmamalıydık." dedi.

Ron, "Ayrıca sana kötü davranmıyorduk sadece sana karşı şüpheliydik. Çünkü sen Snape'in çocuğusun ve Snape Slytherin başkanı. Neden Gryffindor olduğunu anlayamadık. Ve biraz tuhaf davrandık, özür dileriz." dedi.

Harry, "Umarım aramız güzeldir artık." dedi.

"Evet, öyleyse sonra görüşmek üzere." dedim.

İnanamıyordum. Sabah bir arkadaşım bile yoktu ama şimdi bir sürü arkadaşım vardı. Çok mutluydum.

Artık gün boyunca Harry, Hermoine ve Ron ile takılıyordum. Bazenleri Draco ve Pansy'lerle de takılıyordum ama Harry, Ron ve Hermonie bundan pek hoşlanmıyordu. Bu yüzden Harry'lerle daha çok takılmaya başladım.

Ve asla tahmin edemezdim bütün hayat hikayemin böyle başlayacağını...

Y/N SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin