∞ 5. BÖLÜM ∞

73 7 4
                                    


Multi de kızların alışverişte aldıkları var ^_^
Keyifli okumalar

Son dersin çıkış ziliyle Arda'yı alıp yola koyulduk. Okulun çıkış kapısının önünde Kaan'ın çetesini gördüm ama Kaan'ın eksik olması şaşırttı. Hiç umursamadan önlerinden geçtim. Ama öldürecekmiş gibi bakan bakışlarımı eksik etmeden.

Arda arabayı almaya giderken cebimden telefonu çıkardım ve tüm ders boyunca aklımı talan eden Gözde'nin fotoğrafına bakmak için whatsapa girdim. Yüzüne yayılan o harika gülüşü kalbime tatlı bir ağırlık bırakıyordu. İştahım kesiliyordu adeta. Bu kız beni neden böyle yenik bırakıyordu ki?

Arabanın sesini duyar duymaz telefonu cebime koyup arabanın gelmesini izledim.

Arabanın kapısını açtığımda dışarıya süzülen müzik sesi kafamı dağıtmaya çalışıyor gibi kulaklarımı tıklatıyordu. Koltukta yerimi alırken Arda gaza bastı ve okulun önünden Kaan'ın bölgesine doğruldu.

Kaan'ın bölgesine çok az kala telefona mesaj geldi. Kimden geldiğine bakmak için telefonu cebimden çıkarıp ekrana baktım. Mesaj abimden gelmişti. " Özgür hemen çıkın o bölgeden Kaan oradaymış. Gidiceğiniz zaman size haber vereceğim. Şimdilik terk edin orayı. " diye mesaj atmıştı. Arda'ya, gelen mesajı söylediğimde ilerideki aradan hemen dönüş aldı ve bara gideceğimizi söyledi. Tamam anlamında başımı salladım ve bi sigara yaktım. Sigara dumanı ciğerime nüfus ettiğinde Gözde aklımı talan etmek zorundaymış gibi geliyordu. Camı açıp sigarayı arabadan dışarı salladım. Arda'nın şüpheli bakışlarla bana baktığını anladığımda yüzümü ona çevirdim. Göz göze gelmemek için yüzünü yola çevirdi.

Gözde 'den

Son dersten bir önceki dersteydik. Ders dil ve anlatımdı. Off anam off (!)

Bu hocayı hiç sevmiyorum. Dört yıllık lise hayatım boyunca aynı şeyleri anlattı durdu. Zil çalmasına kaç dakika var ya?

Telefonumdaki saate baktım

Ohh be ! beş dakika kalmış.

3, 2, 1, 0 veee zil çalar. Oh be sonunda (!)

Damla yanımda bitti

"Hadi kalk gidiyoruz "

"Damla, yavrum senin kafan iyi mi annem? Daha bir ders var gerizekalı ! "

"Biliyorum mal. Müdürden izin aldım. Yok yazmayacaklar bizi. Kalk hadi gidiyoruz!"

"Nereye?"

"Ay öldürdün ay (!)"

"Alışverişe. Hadi. Senin kafa dağıtman lazım. Bu günlerdeki halini hiç beğenmiyorum. "

Damlaya umursamazca baktım.

"Off Damla! Yorgunum zaten, eve gidelim."

Damla bu, hiç durur mu?

" Olmaz. Kalk gidiyoruz"

Aslında biraz alışveriş yapıp kafamı dağıtsam hiçte fena olmazdı. Biraz düşününce Damla'ya hak verdim. Yanımda nakit param azdı ama kredi kartım vardı.

"Tamam, gidelim" dedim

Okuldan çıktık. Arabamız olmadığı için metroya bindik. Offf ! Bu metroyu da hiç sevmiyorum zaten. Sıkış tıkış oturacak yerde yok, yarım saatlik yolu ayakta gidicez. Off "Damla off ! Hep senin yüzünden tutturdun bi alışveriş diye"

Damla ters ters bana baktı

"Sabahtan beri senin yüzünü güldürmek için çabalıyorum göt (!) Beni daha fazla konuşturma da sus. "

BENCİL∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin