ιтα¢нι υ¢нιнα

822 44 33
                                    

Itachi Uchiha jako twój Yandere

🖤Poznałaś się z Itachim, gdy ten był w kawiarni na dango

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🖤Poznałaś się z Itachim, gdy ten był w kawiarni na dango. Chłopak nie miał przy sobie pieniędzy, więc uprzejmie zapłaciłaś za niego.

🖤Przez dwa lata byliście cudownymi przyjaciółmi. Ty i Itachi spędzaliście każdą wolną chwilę, chyba że chłopak był na misji lub trenował z Shisuim bądź Sasuke.

🖤Jednak pewnego dnia Itachi zaczął czuć się dziwnie przy tobie. Gdy z tobą rozmawiał czuł przyjemne ciepło, w jego brzuchu były motylki, a kiedy zaczynał mówić, jego język zaczął się plątać. Wtedy zrozumiał, że się zakochał.

🖤 Utalentowany Uchiha śledził cię, aby dowiedzieć się więcej o tobie, aby bronić cię w razie potrzeby. Ale również dla tego, aby w dobry sposób przemyśleć wyznanie miłości.

🖤Wyznał ci miłość po roku, odkąd zrozumiał uczucie wobec ciebie. Dla jego zaskoczenia, zmagałaś się z tym samym.

🖤Każdy znał cudowna parę, jaką byliście wy. Rozumiecie się bez słów, ufacie sobie bezgranicznie i nie macie przed sobą tajemnic... No przynajmniej Itachi.

🖤Przez cały ten czas, nastolatek zgromadził od groma zeszytów, które opisują ciebie. Natomiast niektóre z nich mają w sobie sposoby na zabicie rywali. Każdy. Inny. Sposób. Itachi ma pięć takich zeszytów, z czego potencjały dwóch zostały w pełni wykorzystane.

🖤Itachi kocha obserwować jak śpisz, a jeszcze bardziej kocha słuchać twojego bicia serca. W takich momentach czuję się spełniony, radosny, a co najważniejsze wie, że ma dla kogo żyć.

🖤Gdy stał się zbiegłym ninją, a także członkiem Akatsuki, nie wiedział co robisz. Czy ciągle o nim pamiętasz, czy ciągle o nim myślisz, czy go zdradzasz, czy go nienawidzisz, a co najważniejsze czy go dalej kochasz.
W jego głowie pojawiły się myśli... Skoro on jest daleko od ciebie, jest uznany za zdrajcę i zbiega, a także za niebezpiecznego człowieka... To czemu by cię nie porwać i sprawić abyście byli ponownie razem?! Tak! To świetny pomysł! I właśnie jest gotowy do realizacji...

🖤"Posłuchaj (Y/N)... Zawsze będę cię kochał. Wiem, że ty mnie też. Dlatego... Zostań ze mną do końca moich dni, rozumiesz?"

*******
Na prośbę:
kaszojad


Mam nadzieję, że jakoś wyszło... Szczerze nie miałam żadnego pomysłu na Itachiego, zwłaszcza że postanowiłam wrócić do pisania As Your Yandere jak na początku...

No, ale Itachi jest, więc jestem szczęśliwa

;>

αѕ уσυя уαη∂єяє || уαη∂єяє! ηαяυтσWhere stories live. Discover now