ADALET

7 1 0
                                    

Herkes adaletli mi diye sorsanız cevabım hayır olurdu.

Peki herkesin adaleti aynı mı?

Tabi ki de hayır.

Hiç adaletli insanla adaletsiz insan bir olur mu ki?

Hayat insana çok şey katar en çok da insanları... Evet insanlar. Belli bir yaşa gelince insanların ilk önce eşitsizliğini görüyorsun sonra aslında adalet olmadığını.

ADALET... Sen ne önemlisin ki bir insanın hayatını mahvedecek derecedesin. Bir insanın hayatını alt-üst edecek kadar büyüksün ya da o hayatını düzeltecek kadar.

Evet hayatta çabalarının karşılığını alamayanlar var ve çabalamadan çaba gösteren kişinin hayatını çalmaları gibi. Muhakkak çaba gösteren insanlar da şu vardır eğer hakkını aldıysa şükreder. Eğer alamadıysa ölümü sanki her gün yaşarcasına yavaş yavaş o hayata, o olgunluğa, o acıya sanki yere düşmüş dizi öyle kanamıştır ki hem içi hem de dışı bir süre sonra kabuk bağlamak zorunda kalmıştır. Kabuk bağlar ama sen o yarayı ve yerini asla unutamazsın. Çünkü kalbindeki yara kabuk bağlamamıştır. O yara kapanmayacak derecede büyük ve imkansızdır.

Hayatımda çok adaletli insan tanıdım diyemem çünkü tanımadım. Ama tanıdıklarımda hayatıma öyle çok şey kattı ki mutlu olmayı, insanlığı ve ADALETİ... İşte adaleti.

Onlar hayatıma adaletiyle geldiler, diğerleri ise adaletlerini kullanmayarak. İnsanın canı acıyınca acıtanın da canını acıtası geliyormuş.

Hayat şunu öğretmeden de geçmedi "Adalet de duygulara yer yok. Duygular adaleti körleştirir".

NE DİYELİM HERKESİN ADALETLİ,DÜNYANIN MUTLU BİR YER OLMASI DİLEĞİYLE...

 İyi okumalar. 

Yorumlarınızı eksik etmeyiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DENEMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin